Gå til innhold

SOLGT | MartinBa`s | E90 325D | Style 95 | H&R |

Share

Anbefalte innlegg

Har prøvd meg litt på fotografering, Har fått låne ett speilrefleks kamera av en kamerat. Unna meg selv en liten gave på lønningsdagen så endte opp med en Rupes LHR 21ES maskin gleder meg til å teste denne, kjøpte også noe mere bilpleie stuff. Har fått oppkjørings dato på hengerlappen (BE), så krysser fingrene for at man står  :bounce:

Slenger ved ett bilde av gamle bilen, 320i e46 touringen.

20141101-DSC_0094_zps078266a7.jpg

IMG_0513_zps3de2903b.jpg

IMG_0665_zpscc9ad084.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 3 weeks later...

Tøff e90! 
Jeg har også kjøpt justerbar senkesett fra H&R som jeg skal ha på min e92. Kan jeg spørre deg hvilket stabstag du måtte ha? evnt lengde på de?

Endret av UFC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff e90! 

Jeg har også kjøpt justerbar senkesett fra H&R som jeg skal ha på min e92. Kan jeg spørre deg hvilket stabstag du måtte ha? evnt lengde på de?

Takk :)

Bare å glede seg, blir en helt annen bil! byttet ikke noe stabstag eller lenkearmer da settet ble montert, alt passer perfekt uten modifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd meg litt på fotografering, Har fått låne ett speilrefleks kamera av en kamerat. Unna meg selv en liten gave på lønningsdagen så endte opp med en Rupes LHR 21ES maskin gleder meg til å teste denne, kjøpte også noe mere bilpleie stuff. Har fått oppkjørings dato på hengerlappen (BE), så krysser fingrene for at man står  :bounce:

Slenger ved ett bilde av gamle bilen, 320i e46 touringen.

20141101-DSC_0094_zps078266a7.jpg

IMG_0513_zps3de2903b.jpg

IMG_0665_zpscc9ad084.jpg

Fornøyd ned rupes maskinen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Bare å glede seg, blir en helt annen bil! byttet ikke noe stabstag eller lenkearmer da settet ble montert, alt passer perfekt uten modifikasjoner.

Så bra. Da slipper jeg det også regner jeg med :D

Men synes du bilen ble litt stivere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...