Enes Yakici Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Fin bil med fine planer. Stå på videre! MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Har prøvd meg litt på fotografering, Har fått låne ett speilrefleks kamera av en kamerat. Unna meg selv en liten gave på lønningsdagen så endte opp med en Rupes LHR 21ES maskin gleder meg til å teste denne, kjøpte også noe mere bilpleie stuff. Har fått oppkjørings dato på hengerlappen (BE), så krysser fingrene for at man står Slenger ved ett bilde av gamle bilen, 320i e46 touringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Fin bil Når tenker du å få på M-sport? MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Fin bil Når tenker du å få på M-sport? Tenker at det blir i løpet av vinteren / tildig vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Da var coilovere montert, valget falt på H&R Monotube. Godkjennings time er bestilt så da er det bare å vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Det ble pent.. Hvordan er disse å kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Det ble pent.. Hvordan er disse å kjøre med? Takk Liker hvordan bilen har blitt nå med disse, føles mye fastere både i svinger og i dumper. men er fortsatt ikke for stiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Da har bilen blitt godkjent med senkesett Må få fiksa den ene parklyspæra da denne driver å kødder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrtazz Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Fin bil! E90 kler Style 162 felgene bra synes jeg Hvor bestiller du M-sport fangere fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Fin bil! E90 kler Style 162 felgene bra synes jeg Hvor bestiller du M-sport fangere fra? Takker M-sport fangere blir bestilt i fra Koed eller GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Pen E90 ! Kjøpte e90 selv for noen dager siden så da fikk jeg noen tips om upgrades av å lese gjennom loggen din! MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 (endret) Tøff e90! Jeg har også kjøpt justerbar senkesett fra H&R som jeg skal ha på min e92. Kan jeg spørre deg hvilket stabstag du måtte ha? evnt lengde på de? Endret April 6, 2015 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Tøff e90! Jeg har også kjøpt justerbar senkesett fra H&R som jeg skal ha på min e92. Kan jeg spørre deg hvilket stabstag du måtte ha? evnt lengde på de? Takk Bare å glede seg, blir en helt annen bil! byttet ikke noe stabstag eller lenkearmer da settet ble montert, alt passer perfekt uten modifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Har prøvd meg litt på fotografering, Har fått låne ett speilrefleks kamera av en kamerat. Unna meg selv en liten gave på lønningsdagen så endte opp med en Rupes LHR 21ES maskin gleder meg til å teste denne, kjøpte også noe mere bilpleie stuff. Har fått oppkjørings dato på hengerlappen (BE), så krysser fingrene for at man står Slenger ved ett bilde av gamle bilen, 320i e46 touringen. Fornøyd ned rupes maskinen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Takk Bare å glede seg, blir en helt annen bil! byttet ikke noe stabstag eller lenkearmer da settet ble montert, alt passer perfekt uten modifikasjoner. Så bra. Da slipper jeg det også regner jeg med Men synes du bilen ble litt stivere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå