MartinBa Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 (endret) Da ble det ENDELIG M-sport på meg også! Dette er noe jeg har ventet lenge på å kan si meg strålende fornøyd. Resulatet av lakkjobben var så bra det kunne blitt, med 0 synlig fargeforskjell fra det andre på bilen. Monteringen gikk så å si smertefritt, foruten om at det viste seg at man måtte skjære av en bit av ett deksel til intercoolern. Men når dette var gjort, så passet fangeren perfekt. Bak måtte jeg bytte ut festene til fangeren, men det var kun ett par skruer, så var de på plass. ellers var alt av deler osv, med i det ferdige settet til GS bildeler. Mener nå selv at bilen ser MYE bedre ut en tildigere, å jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prioritert dette før. Men ihvertfall nå er det på plass. Her har dere noen bilder Hva tror dere? Endret Oktober 5, 2015 av MartinBa Peak, Poppy og Bimmer fan reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Ser enormt bra ut! MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Ser sinnsykt bra ut! MartinBa og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Ser enormt bra ut! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Ser sinnsykt bra ut! Haha, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 såg veldig bra ut! synes du skulle kjøpt deg splittere/lippe i carbon! synes det kler veldig godt til sølv bil MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 det ble drittbra! helt annen bil! herregud og m-sport løfter opp egentlig! oO MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) såg veldig bra ut! synes du skulle kjøpt deg splittere/lippe i carbon! synes det kler veldig godt til sølv bil Takker, leppe eller splittere er under vurdering, det blir nok å holde de svart blanke slik som andre detaljer på bilen tenker jeg, men det skjer nok ikke før neste år igjen. Nå er det vinterfelger og dekk som er prioritet. Endret Oktober 6, 2015 av MartinBa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 det ble drittbra! helt annen bil! herregud og m-sport løfter opp egentlig! oO Takker, sykt fornøyd selv! Trodde det kom til å bli en liten forskjell, men det løftet bilen mange hakk mener da jeg. sikkert flere som er enig også Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Takker, leppe eller splittere er under vurdering, det blir nok å holde de svart blanke slik som andre detaljer på bilen tenker jeg, men det skjer nok ikke før neste år igjen. Nå er det vinterfelger og dekk som er prioritet. såg ikke du hadde tatt diffuser svart blank! helt klart finest. bør eventuelt ta splittere svart blank da jaaa MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 såg ikke du hadde tatt diffuser svart blank! helt klart finest. bør eventuelt ta splittere svart blank da jaaa Det som var tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Nydelig bil altså! Style 95 er så lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Nydelig bil altså! Style 95 er så lekkert Takker ja, har begynt å vurdere kantfelger til neste år. men det kommer ann på hvordan det blir med jobb fronten osv, etter lærlingstiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Tar gjerne 95'ene av hendene dine om du skal bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Tar gjerne 95'ene av hendene dine om du skal bytte Haha, kan si ifra om de skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå