Toastjern Skrevet August 20, 2017 Forfatter Share Skrevet August 20, 2017 Her er ting som har blitt gjort siden sist: Montert 14"SPAL elvifte med justerbar termostat/ m bryter Fiksa ny nivåsensor og stikk til kjølevæska Monter den stopperen under gasspedalen Ordna nye skruer på lyktene, så jeg kan få justert høyden på lysa Og generelt bare rydda litt i ledninger og drit.. Ble også kjøpt org luftfilterboks og kn filter, men den boksen var jo aaaaltfor diger. Butta i innsug, deksel til lykta, radiator og gudene veit hva annet Noen som har tips? Biltema filteret er der bare for å ha et filter der i påvente av en annen løsning.. bildene er ikke i rekkefølge Bare motorolje lampa som lyser etter oppstart nå, sitter ikke nivå sensor på motoren, men bestilte stikk til det i ledningsnettet, så går ann å ettermonterte Denne har manglet siden jeg kjøpte bilen Ble fornøyd med bryteren til el vifta Justerbar termostat 70-120 grader, stopper 12 grader under satt temp 14" vifte, henger 2-3cm under radiator. Så hvorfor folk skulle ha meg til å kjøpe 16" aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2018 (endret) Sliter litt med at bilen er lite brukbar med diffen som sitter i.. Under ser dere et bilde av rpm når jeg ligger i 5. gir ved 100ish km/t. Hva passer best av differ som er lette å bytte? Nåværende utveksling på diffen som sitter i er 4.45 Roterte hjul 10 ganger - begge hjulene gikk samme vei - mellomaksel roterte 44,5 ganger, noen som kan bekrefte at det er riktig? Bilen er jo nesten ubrukelig med dette oppsettet, akser noe jævli voldsomt da 😛 Ser jo det på diff tagen at jeg har en 188 diff som sperrer, med 4.45 utveksling.. Men ingen E30'r ble levert med den type diff? Bytta veivakselsensor og kamaksel sensor i går, og nå går bilen reint på tomgang og under 3000rpm, noe jeg slet med en stund. Så jeg bestilte time hos SVV (forhåpentligvis den siste).. Så den blir godkjent. Jeg har retta opp i de manglende han påpekte første gangen. Har time den 11 Juli.. Påpek jeg fikk sist gang: Uoriginalt luftfilter/boks (kom med åpent) Bilbelte i midten måtte demonteres (pga ned reg. til 4 seter) For lav foran Fjører bak som ikke var en del av senkesettet jeg prøvde å godkjenne Endret Juni 6, 2018 av Toastjern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 13, 2018 Forfatter Share Skrevet September 13, 2018 Bilen ble i dag godkjent ombygd, og kommer mest sannsynlig for salg.. Noen som har noen ideer om hva jeg kan sette som pris? HalvorK og M-jakob reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå