316 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Gratulerer! Du er tilgitt! Når ble det byttet ræv på denne? Det er jo ikke akkurat 83 modell ræv på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Haha, takk! Regnet nesten med det Nei, si det du. Det vet jeg ikke, men ble gjort av en som har eid den her i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Er ikke rare oppdateringa men, har fjernet lyktesenkerne foran. Uten å bli helt sikker på om liker den mest med eller uten, haha Og som med e36'n min, så er det fortsatt folk som ikke liker meg eller bilen min: Sent from my iFøn using Tæpætålk hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Emblem er på tur i posten btw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 denne var pen. fortjener krom nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Meh, jeg liker ikke krom.. Hehe. Men hvem vet, kanskje jeg vokser på det ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Absolutt finere uten lyktesenkere. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Gratulerer med fin E30! Jeg rocker gamlepc'en din enda, funker som bare det Hva er greia med at folk riper opp bilene dine?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Hehe, er enig at det ble bedre uten lyktesenkerne. Så litt mer våken ut Haha, så bra! Bruker ikke kameraet så mye lenger, siden min mor har kjøpt det av meg. Men jeg har det tilgjengelig ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Sitter fast Modne for bytte? Haha Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Forresten, noen som kan si meg om 320 og 325 har like bremser bak? Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 320 har trommel, 325 har skivebremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Takk ! Da får jeg ikke søkt på regn nr når jeg skal bestille bremser heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Har da somla meg til å bytte bremser bak ! Men.. Er alltid et men med meg og mitt Alt passer helt utmerket og gikk knirkefritt å lufte bremsene.. Men den siste bremseklaven passer ikke på navet ! Alle mål er like overalt på bilen og de nye bremsekalipperne - det eneste som er feil er det her: Beklager utrolig rævva bilder, var alt jeg hadde tid til :/ Rødt : sporet til skiva og skiva. Dette passer ikke overens når jeg skal feste det til navet. Se gløppa merket gult.. Og disse høla passer ikke overens, de på bremseklava har større åpning mellom seg. Jeg som hadde sett så fram til å cruise litt med godbilen i helga Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå