Toastjern Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Åja.. Hah. Nei... Var ikke det jeg drev med.. Dreiv å monterte "coilovers".. Men gadd ikke å legge ut resultat da jeg ser at jeg må handle et sveisekit.. Detta ble ikke lavt i det hele tatt.. Haha, ler meg skakk Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 (endret) Sommerhjul på ! 10mm spacer foran og 20mm bak.. 7,5" et 20 rund baut. Spare til noe grommere felger etter hvert. Men dette funker som nødløsning en sommer Neste på lista er å bytte bakpotta. Den er på vei i posten etter at Posten mista den første på vei ifra Koed. Er her i løpet av uka håper jeg.Skal også bytte plugger, reim, olje og oljefilter når jeg får tid. Pluss fikse en simmering muligens som lekker olje inni reimdekselet en plass .. Ørlit bedre humør i dag brått Sent from my iFøn using Tæpætålk Endret Mai 11, 2015 av Toastjern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Takk for det Mangler masse enda, Mtech2, mere senk og noen grommere felger.. Men for ta det steg for steg, har planer om å ha den en stund så Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Sent from my iFøn using Tæpætålk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Så klart var gamlingen tom for strøm Så da trener jeg mens den lader opp til prøvetur og en vask seinere i kveld Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 (endret) Pappa som kjører, så det gikk litt pent.. Men pytt pytt Jeg ble veldig fornøyd ihvertfall http://vid55.photobucket.com/albums/g146/mean100/Videos/IMG_1684.mp4 http://vid55.photobucket.com/albums/g146/mean100/Videos/IMG_1685.mp4 Endret Mai 27, 2015 av Toastjern janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Har i dag byttet til en m20b25 hjerne 0 261 200 173.. uten noen særlig forandring... Ørlit bedre respons mens jeg kjører.. Fortsatt null respons på tomgang.. Turtall kommer seg oppover hvis jeg er veeldig forsiktig på gassen. Mer ujevn på tomgang enn med den gamle hjernen også plutselig var den mye jevnere etterpå..Fortsatt så virker det som at motoren holder igjen/blir strupa ved rundt 4000omdr.. Motoren jobber noe voldsomt (som om jeg skulle kjørt opp en jævla bratt bakke) men det skjer absolutt ingenting, før jeg når toppen av registeret igjen..Begynner å bli mektig lei.. Har mer og mer trua på en alvorlig feil med det innvendige i motoren.. Skal sies at bilen går meeget godt helt opp til turtallsperra når jeg kjører, RETT etter oppstart... Motor har en bitteliten sving i turtall når jeg napper ut tomgangsreg.. Stopper med engang hvis jeg tar ut LMM Noen innspill? Byttet: Lambda PluggerLMM HjerneEn vanntemp føler (brune) Kan det være noen galt med det som styrer tenning? Synes det er rart og i tilfelle, da bilen går jævla bra rett etter oppstart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Mangler et rele her.. Er ledninger som går tid, noen som vet hva slags type rele som skal sitte der? Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 (endret) EU-sjekk i dag.. Fikk fem 2'r feil, noe jeg er fornøyd med. Da jeg hadde regna med hvertfall 10 Bremserør begge sider bak. Begge kjørelyse - for lave. Endeledd begge sider. For stor differanse på bremseeffekt foran. For dårlig bremseeffekt høyre foran. Dårlig calipper på passasjer siden, noe jeg regnet med. Bare småfeil egentlig, heldigvis Sent from my iFøn using Tæpætålk Endret Juni 16, 2015 av Toastjern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 hvorfor ikke fikse alt før man drar på eu? jeg har aldri fått en feil på eu noengang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Kalipper visste jeg om, men det andre har ikke jeg nok kunnskap til å sjekke sjøl dessuten bruker jeg ikke bilen så mye, pga den helvetes motoren.. Så jeg gidder liksom ikke å bry meg noe særlig før den er i orden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 "Nye" kalippere foran Bytter kalippere bremseskiver/klosser og en ny slitasjeføler... Prøver å bytte endeled og bremserøra i løpet av uka engang Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Ferdig med å bytte alt jeg fikk mangel på EU. Må bare justere lysa så skal jeg på etterkontroll. Bytta alle bremserøra bak, sto igjen bare ett når jeg ferdig så bytta likesågodt det også. Det lange som går helt fram til bkf.. Begynner å lure på om ikke bilen blir satt bort til Lie Motor inne i Oslo snart, for jeg er tom for ideer Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå