galekz Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 (endret) Her er da min E39.Har brukt en del tid og penger på denne bilen, men jeg syns så definitivt at det er verd det! Har fortsatt en del ting til som skal på bilen som bl.a soting, eksos og front leppe, men dette kommer med tiden da ikke penger strekker helt til!Legger ved en del bilder fra hele prosessen Ganske tam og kjedelig!Fått kjøpt inn nye bremser og senkKjøpte 20" GS Fighter 1Så fant jeg ut at jeg like så godt bare skulle lakke opp igjen hele bilenKan ikke si jeg ble missfornøyd!Så fant jeg ut at jeg kunne tenkt meg å gå ned til 19" Fighter og i mørkere nyanse + byttet til M-dørlister, M-Innstegslister, M-forhviler. Stereo er også kjøpt inn og montert.Så noen ferske bilder etter en real shining og utbytting av ratt til nyopptrekt M-Sport ratt med M-sømmer.Alltids kjekt med litt tilbakemeldinger Endret Januar 16, 2015 av galekz Endret topic. Les forumsregel 3! Diiesel og al3x reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Følger Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Veldig flott E39 Touring. Alt er gjort riktig her ! Nå gjenstår det bare å kose seg med den! galekz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 ...Nesten alt riktig Hvor er nyrene? altfor mørkt der fremme få på originale nyrer Ellers meget flott bil med bra oppgradering. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Du må senke den mere bak. Ser ikke bra ut når dekkene er under hjulbuen foran også er det mellomrom mellom dekk og hjulbue bak.. Ellers veldig fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Nyrene blir nok sånn du men ellers takk Jepp, skal på Våler til helgen, så skal få den lenger ned bak... Må fjerne justeringsmutteren, den er faktisk helt nedstilt Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Nydelig bil ja, og her er det blitt gjort meget mye, og alt riktig! Føler med videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Tusen takk for det Har lagt mye tid og penger i denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Lite som skjer fortiden da pengene ikke strekker helt til, men var på BMW-CCN treff ihelga og må si det var mye pent der Så da er det bare å gjøre seg klar for GS-Treff til helgen å få senket den litt mer ! Legger ved ett bilde fra treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 Idag har jeg vært å knipset noen bilder av bilen, må si jeg er meget fornøyd Kommer flere bilder senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 3 Til ifra Photoshooten igår! E.H.D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 nyyyyydelig! galekz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Nice bilder KZ! Må lakke m3'n til neste sommer i å Fått bytta ut Am-caren i no så slipp i å bruke m3n til hverdags bil ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå