Gå til innhold

Tips til kjøp av e92 diesel

Share

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til hva man burde sjekke ved kjøp av e92 325-330d 2007-2009 med 120'km på telleren? Vanlige feil.

-Er automatkassa med rattgiring holdbar? Jeg kjører alltid veldig pent, men fint med skuddsikker kasse som tåler forbikjøringer med 650nm :)

-Er det m3 Smg kasse på disse, eller bare en vanlig automat med mulighet til å tvinge den i gir?

-kjøreegenskaper i forhold til e46?

-Lett å få tak i slitedeler osv? Ser de har luftdempere, aldri skrudd på dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min 325d i 3,5 år nå og 60 000 km og alt har bare vært velstand, super motor som går billig og er driftsikker som bare det. Denne motoren har heller ikke de beryktede Shwirlflapsene som de andre har, en bekymring mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med min, lite feil med tanke på elektronikken på forrige e46 jeg hadde :)

* Bruker lite drivstoff, ser ganske tøff (spesiell fronten og om du har m.sporten)

* Sportslig og komfertabel

* Bra feeling fra følelsen og tilbakemeldinger fra veien og rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bilen i 2 dager nå, herlig bil, perfekt utseende, og utrolig sprek. Digger automatkassa med rattgiring.

Og folk som snakker om at det er dårlig lyd fra diesel, burde prøve en 3 liter :)

Jeg ser at e92 er 1% lenger, og 1% breiere enn e46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...