Polakken Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Da blei det en prosjekttråd på meg også! Bilen er en E28 518i, tenkte og bygge en driftebil ut av denne:) Har en SR20DET jeg ska putte i den fra en S14 Silvia, sammen med e34 bakstilling, og e36 forstilling. Veit ikke så mye mer jeg ska gjøre med den enda, sia jeg tar det meste underveis:) vis noen har noe forslag så ere bare og komme med det:) sk8 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 anderledes prosjekter liker vi, Polakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polakken Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Da var det henta delebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 måtte bare alltids morro med annerledes prosjekter men har vell bedre bilde av utgangspunktet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Blir gøy å følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polakken Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Noen flere bilder av bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polakken Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Da harn fått ordna seg med et litt større verksted å! hare4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Artig prosjekt! Yota'n på siste bilde er feeeet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polakken Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Artig prosjekt! Yota'n på siste bilde er feeeet! Ja den ekke så verst! En kompis jeg leier verkstedet med som harn:) den kommer på trykk i gatebil neste månde trur jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Dette var jo noe anna:D kult motor valg egentlig! Polakken og knoskar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polakken Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 sorry får ingen updates på en stund, men har brekt ankelen så litt kukk å få gjort ting... Men har begynt å tenke litt på rør front, noen som har sett noe av dette på e28 som man kunne herma litt etter? evt noen som har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polakken Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Da bestemte jeg meg får rørfront:) har kutta litt grovt nå, så får jeg fin kutte når jeg har rør å stål:) Tenkte jeg skulle kjøpe 2" rør te å bygge fronten av. Og samtidig bestemte jeg meg får en annen motor, siden plassen frammi der blir betydelig bedre nå og forandra planer til annen forstilling. Tenkte e34 forstilling meg tannstang fra e36. Hvis noen har erfaring med noe av dette så er det bare å komme med tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 pøs på med bilder, kult prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 E28 med rørfront. Blir spennende å se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polakken Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Ja er litt spent sjøl:P skal bestille 2" rør når lønninga kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå