RS-Heggem Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Gs felger ser ikke så bra ut. De fleste av de er konvekse, for å få kant på felgen. Det resulterer i at senter på felgen forran bygger nesten lenger ut enn kanten selv. Når du kjøper deg en såppas dyr bil som E63, skal du koste på den felger den fortjener også. I det minste kan du koste på den brukte orginalfelger.. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Enig med øvre tale fra RS. Jeg kan garantere deg nok engang at du ikke vil bli fornøyd med disse felgene på din 6-serie. De vil se små, kjedelige og utrolig billige (bling-bling) på en bil av dette kaliber. Husk også at 6-serie har ett hakk høyere profil enn en tilsvarende 5-serie. Om du skal gå for 19" ville jeg utelukkende kun vurdert originale felger - M6, Style 218 etc. Style 218 i 8,5x19 og 9x19: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Jeg hentet bilen nå på lørdag, og den skriker etter nye felger, hehe. Det sitter nå på 17" originale bmw felger. Utrolig god å kjøre, men jeg må ha noe større. Jeg har tenkt litt på det dere sier, og jeg har funnet noen 20" M Dobbelteke 303 M felger som har sittet på en 740. Brukt kun 1 måned. Disse har 8,5" foran og 9,5" bak. Hva tror dere om disse på E63? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Jeg har også sett litt på M5 F10 felger. Hva tror dere om disse på bilen min? De ser jo litt ut som M6 felgene E63 ble levert med, men med litt grå partier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 De felgene synes jeg er kule. Står på ønskelisten til min 6'er også. Har ikke funnet noen som selger dem i Norge. Så må vel innom BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 De felgene synes jeg er kule. Står på ønskelisten til min 6'er også. Har ikke funnet noen som selger dem i Norge. Så må vel innom BMW. Tenker du på de M5 felgene? Jeg har funnet en som selger kopi felger, men aner ikke hvor bra kvalitet disse er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Ja, jeg synes de ligner litt på M6 felgene også jeg da. Men er sikkert litt forskjell. Men jeg kommer til å gå for originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Godt å se at det er fler som er usikre på felgvalg til e63... sitter i tenkeboksen selv om dagen til min 645.. har 8,5 og 10x20 nå. Men har lyst på nye pga litt kantkjørte og ikke helt looken jeg vil ha.. men holder meg nok til 20". En jeg kjenner har 21, men synes den ser litt ut som den går på stylter.. mens 19 blir seende litt lite ut... noen som har tips til gromme konkave felger til e63?? Helst så dype som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Godt å se at det er fler som er usikre på felgvalg til e63... sitter i tenkeboksen selv om dagen til min 645.. har 8,5 og 10x20 nå. Men har lyst på nye pga litt kantkjørte og ikke helt looken jeg vil ha.. men holder meg nok til 20". En jeg kjenner har 21, men synes den ser litt ut som den går på stylter.. mens 19 blir seende litt lite ut... noen som har tips til gromme konkave felger til e63?? Helst så dype som mulig Har du noen bilder av bilen din? Tror jeg kommer til å gå for 20". Det er såpass store hjul på denne originalt, så profilen på dekkene blir ikke like lav som på foreksempel e60 med 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Her er bilde av min med de felgene jeg har nå.. skal forresten selges Også litt usikker på om jeg skal ha sølv eller mørke felger.. så om noen har tips tas disse imot med glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Her er bilde av min med de felgene jeg har nå.. skal forresten selges Også litt usikker på om jeg skal ha sølv eller mørke felger.. så om noen har tips tas disse imot med glede Det kom ikke opp noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Redigert. Skal komme opp nå.. glemte å laste opp bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Redigert. Skal komme opp nå.. glemte å laste opp bilde.. Veldig fin bil. 20" er nok perfekt på e63 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Jeg har nå fått en grei pris på 20" Vertini Savara felger. Hva syntes dere om slike felger på e63? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Vertini felgene har jeg nå slått fra meg. De ble for blingbling. Jeg har også vært en tur på GS for andre gang, og nå liker jeg ingen av de felgene lenger, hehe. Dere har nok klart å overtale meg Jeg har nå funnet noen 19" M3 CSL felger. Hva tror dere om disse på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå