Frode_E30 Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Under speilet i frontruta på min 03 320d touring står det en rund kule som er rød og det ser ut som det er en sensor inni. Noen som vet hva det er til?
Clevion Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Det er den som blender av speilet ditt når biler ligger bak deg om kvelden tror jeg, også er det alarm i den om jeg ikke tar feil? er ivertfall en av de tinga
SweetBMW Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Det er den som blender av speilet ditt når biler ligger bak deg om kvelden tror jeg, også er det alarm i den om jeg ikke tar feil? er ivertfall en av de tinga Den som styrer dimming av speil sitter i selve speilglasset. Det røde glasset er bare for diodene til alarm systemet.
SweetBMW Skrevet Mai 26, 2014 Skrevet Mai 26, 2014 Hvilket alarm system er det snakk om? Hvilke andre alarmer skulle det være for??
Albino Skrevet Mai 26, 2014 Skrevet Mai 26, 2014 Hvis du ikke har automatisk dimming på speilet fungerer den også som "dimmer". Da vrir du på kula, og speilet vipper opp eller ned, alt etter som! (Fungerer kanskje likt selv om man har automatisk dimming)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå