vebjørn13 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 (endret) Nå er det ett år siden jeg solgte min gamle 3serie (316) til fordel for en impreza, men nå er jeg tilbake sterkere enn før! Kort info: - 128000 på tellern - null rust - automat gir - 170hk - rwd Planer: -LED all around ( innkjøpt ) -Alpina leppe ( innkjøpt ) - Senterkonsoll med armlenet. ( noen som har ? svart ) - M sport 18" felger Bilens tilstand. mai 2015 -138000km -fersk eu til 2017 -Fortsatt null rust Endret Juli 22, 2015 av vebjørn13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Grattis med grom bil Blir bra detta Kan meddele at de grøftelysa er jævli bra. Har de selv Følger med videre !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Grattis med grom bil Blir bra detta Kan meddele at de grøftelysa er jævli bra. Har de selv Følger med videre !! Jo takk, jeg følgte led guiden her på nettet, skal legge ut DIY på både lys og angle eys, samt ført og etter bilde! Har funnet felger nå også men spørsmålet er om de passer ? 255/37/19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Høres supert ut!!! Stor fan av DIY og bilder før/ etter Jeg solgte i dag noen GS felger med bredden 265/35-19 Passer fint på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 trenger ikke valsing eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Trenger ikke noen form for valsing på de med mindre bilen er ganske bra senka det er ikke min ENDA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Flott bil blir nok bra med planene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 takk takk, har ikke fått noe svar fra han som hadde B3 felgene så jeg får bare vente..... ( kanskje greit for lommeboken også ) Legger ved en handle liste ; Det kommer litt bedre updates når jeg begynner og få deler. skal lage en fin DIY på lysa, har gjort det allerede men greit med en ny argagr.bmp Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 forresten noen som vet om CSL luke passer på sedan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Da ble det litt motorvask i dag. Jeg liker ikke for mye vann med motoren så endte med håndvask. Her er resultatet Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Det jo veldig bra Hvilket produkt brukte du for å få plasten så svart og fin?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Lite triks jeg lærte meg. men det er brukt dashbord rens med semi-glossy finish kjøpt på shell. bruker den på alt av syntetisk vinyl og plastik og får alltid dette resultatet. Ønsker du matt finish kjøper du det, ønsker du glossy kjøper du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Lite triks jeg lærte meg. men det er brukt dashbord rens med semi-glossy finish kjøpt på shell. bruker den på alt av syntetisk vinyl og plastik og får alltid dette resultatet. Ønsker du matt finish kjøper du det, ønsker du glossy kjøper du det 20140601_092241.jpg Aha, det ser ut til å gi et meget bra resultat det, så får vel prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Da har jeg handlet Alpina replica front leppe i England! Eneste som gjenstår nå et ett sett med alpina classic 19 eller 18 " men vi får se til høsten , penge bunken kryper hver dag ! Denne er ulakka og kostet meg £130 ink frakt. planen er og lakke den i bilens farge samt fylle bokstavene i rødt Noen som har noen lakk tips? tenker og gjøre det selv , hvordan får jeg best resultat ? Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Da har jeg handlet Alpina replica front leppe i England! Eneste som gjenstår nå et ett sett med alpina classic 19 eller 18 " men vi får se til høsten , penge bunken kryper hver dag ! Denne er ulakka og kostet meg £130 ink frakt. DSC01615.jpg planen er og lakke den i bilens farge samt fylle bokstavene i rødt Noen som har noen lakk tips? tenker og gjøre det selv , hvordan får jeg best resultat ? Blir spennende dette Vebjørn, liker planene for Alpina look.. Syntes du skal lakkere spoiler i bilens farge eller sette på gull striper så fort du får felger i hus vebjørn13 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå