PenguiN- Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Ja, jeg så det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Kanskje legge det til i overskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Sleng opp en event på facebook æ Ivrig86! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 https://www.facebook.com/events/246803178847174/?notif_t=plan_user_joined Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Nautiluz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Framme på hytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Har spylt bort verste støvet av "Hamann" nå, så det får vel holde til i morgen tenker jeg Blir vel ikke oppstilling etter serie i år heller vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Bra oppmøte i dag. 349 registrerte på treffet. Og mange som ikke kjørte inn. Anntatt ca 400 biler. Ble også telt 352 BMW på rekke over atlanterhavsveien på kjøreturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 BMWCCN kan gå å legge seg, det er GS som kan å lage treff Bra stemning, bra biler og en skikkelig kolonnekjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Gleder meg til bildene Imponert over antall oppmøtte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 BMWCCN kan gå å legge seg, det er GS som kan å lage treff Bra stemning, bra biler og en skikkelig kolonnekjøring!Lurer på om ikke du stod rett foran meg i det treffet var over. Når jeg gjore meg klar til å kjøre så rygga en E38 rett foran min bak GS bygget. Veldig lik din bil om det ikke var den.Dette er vel deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Stemmer! Ble litt kaos når de som hadde parkert foran utgangen ikke dukket opp. Jeg koblet hvem du var når jeg kjørte avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Hadde vært utrolig fett å være med på det treffet, men blir drøyt lang tur ifra Stavanger dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Stemmer! Ble litt kaos når de som hadde parkert foran utgangen ikke dukket opp. Jeg koblet hvem du var når jeg kjørte avgårde Ja. Dumt å parkere ytters og ikke dukke opp.Hadde vært utrolig fett å være med på det treffet, men blir drøyt lang tur ifra Stavanger dessverre Er vel ikke så langt. Jeg kjørte fra Fredrikstad. Det er vel ca 10 mil kortere enn fra Stavanger..De som kjørte lengst kjørte jo 110 mil. Stavanger er bare 70 mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Bra mye ferjer opp igjennom på denne sida, så skal litt til å klaffe alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå