maxiim Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Hei! Nå føler jeg at det er på tide å legge bilen min ut på Bimmers. Godkjent ombygd 1991 320 - 1996 M3 EVO. Specs: - Bilstein PSS9 Coilovers - Oppgraderte kregningshemmere foran og bak. - Tårnstag foran og bak. - E30 Bærebruer med oppgraderte bærekuler. - Skrudd halvbur. - E46 m3 bremser. - Oppgradert girkassefester og giroverføringen. - Ekstra kjøling til bremsene foran. +++ Bilder: Dagen jeg henta den. Cold Air Intake. Monterte Nardi ratt. Bilen med M felger. Halvbur. 17 mai bilde. Så fikk bilen nye felger og blei justert der etter. Bare å følge med i tråden og komme med positive og negative kommentarer. Jeg skal oppdatere her så fort jeg får litt meir tid! mossing 92 og Henrik K reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Ser veldig fin ut sleng ut flere bilder. Stickers kan fjernes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Blider kommer fra den dagen jeg henta den til nå Stickersan blir fjernet! Dette hadde vi på når jeg skulle på Frøya å drifte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Kjørte autoslalom i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Hiver inn 2 bilder fra treffet. BMWCCN Landstreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Wooh Kule bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Denne så meget bra ut! Ser ut til å være oppgradert bra også. Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Joda den er veldig bra teknisk stand lakken er det litt verre med.. Heil lakkering står på tur til neste sommer trur jeg Planer om å bruke bilen på bane og autoslalom så jeg tør ikke å heil lakkere den enda ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Fin bil! Hva er gjort for å få på E46 M3 bremser? Forøvrig så er det ikke noe som heter E36 M3 Evo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Evo er vel et begrep som ble brukt for markedsføring av 3,2 versjonen i UK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Ja, det er noe engelskmennene har funnet på. Aldri noe BMW sentralt har brukt. -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Mener på at du får kjøpt kit for å bygge om. Var forrige eier som bygde om til e46 bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Fin bil. såg den på bmwccn treffet, men er ikke noe fan av stickersa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Takk Magnus Stickersan blir nåkk fjærnet som jeg skreiv lenger opp i tråden. Dette var noe jeg og en kompis skulle ha på Frøya Stilte du ut bilen din på treffe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Pen bil Maxim Magnus sin sto vell noen bilder til høyre for deg Fin lyd i den iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå