///Kristian Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 (endret) Da var det vel på tide med en ny tråd her, ettersom 530 ble solgt i vinter....og ny bil er handlet inn Denne gangen ble det en 2011 E91, 318d (143hk). Importert fra Hamburg, til bilhuset her i tønsberg. Veldig fornøyd med bilen sålangt. har ikke gjort noen store endringer. Kun oljeservice og byttet litt filtre..Ellers bare vask og kos:) Har ikke så store planene heller foreløpig. Det som står på lista er sorte nyrer og splittere. Utstyrsliste kommer.... et par av bildene fra annonsen på mobile.de : Kom til Norge uten vinterhul, så det måtte handles.... Med sommerhjul, og klar for 17 Mai.. Fargen heter Bluewater Metallic. Vært borti mange meninger om denne fargen, men jeg liker den Hadde tak på en LeMans blå preface før jeg hentet denne..men den måtte leveres tilbake pga justert km. Stod 116000 (ca) på telleren, men da jeg fikk bilia til å sjekke litt grundigere fant de fort ut at den var justert i tyskland for flere år siden. Desverr mange useriøse selgere der ute.... Men, jeg er strålende fornøyd med bilen jeg fikk istedet Her er utstyrslisten: Daten für die Fahrgestellnummer: WBAUT310X0A884772Modellbezeichnung: 318dAusführung: EuropaTypschlüssel: UT31E-Code: E91 (MUE)Karosserie: touringLenkung: linksTüren: 5Motor: N47D20U1 - 2,00l (105kW)Antrieb: HeckantriebGetriebe: manuellAußenfarbe: Bluewater Metallic (896)Innenraum: St.blue Shad./alcant./anth.kontr.bl (ANNK)Produktionsdatum: 21.10.2010Werk: München Code Serienausstattung Standard EquipmentS249AMultifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheelS321AExterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle colorS520ANebelscheinwerfer Fog lightsS548AKilometertacho Kilometer-calibrated speedometerS851ASprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional EquipmentS1CAASelektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehiclesS1CBACO2 Umfang CO2 packageS1CCAAuto Start Stop Funktion Auto start/stop functionS1CDABrake Energy Regeneration Brake Energy RegenerationS216AServolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONICS230AZusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specificS258ABereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionalityS2MFABMW LM Rad M Sternspeiche 193 BMW alloy wheel, M spider spoke 193S320AEntfall Modellschriftzug Deleted, model letteringS3AAADachreling schwarz Roof railing blackS423AFussmatten Velours Floor mats, veloursS428AWarndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS441ARaucherpaket Smoker packageS464ASkisack Ski bagS481ASportsitz Sports seatS488ALordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passengerS493AAblagenpaket Storage compartment packageS494ASitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passengerS4MGAInterieurleisten Alu glacier-silber Int. mouldings aluminium glacier-silverS502AScheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning systemS508APark Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)S521ARegensensor Rain sensorS522AXenon-Licht Xenon LightS534AKlimaautomatik Automatic air conditioningS540AGeschwindigkeitsregelung Cruise controlS606ANavigationssystem Business Navigation system BusinessS612ABMW Assist BMW AssistS615AErweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online InformationS616ABMW Online BMW OnlineS633AVorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, BusinessS698AArea-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVDS6AAABMW TeleServices BMW TeleServicesS6ABASteuerung Teleservices Control for TeleservicesS6VCASteuerung Combox Control for ComboxS704AM Sportfahrwerk M Sports suspensionS710AM Lederlenkrad M leather steering wheelS715AM Aerodynamikpaket M Aerodynamics packageP735ABasic Package Basic PackageS760AHochglanz Shadow-Line High gloss shadow lineS761AIndividual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazingS775ADachhimmel anthrazit Headlining anthraciteP7MFAEdition Sport Sports EditionS7SNANavi Business/Handyvorber. Bluetooth Nav Business/cellph. prep. BluetoothL801ALänderausführung Deutschland National Version GermanyS863AHändlerverzeichnis Europa Retailer Directory EuropeS879ABordliteratur deutsch On-board vehicle literature GermanS8SCAFreischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.S8SPASteuerung COP Control unit COPS8TLATagfahrlicht Front und Hech aktivS8TNATagfahrlicht über LichtmenüP9BFANavigation Package Navigation Package Endret Februar 3, 2015 av ///Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Fin bil med flott farge Sleng ut flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Har ikke så mange bildene av denne faktisk.. Kommer:) Her fra jeg bytta luftfilter: Gammelt Nytt fra bsr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Her er det ikke så mye nytt å melde om.. Generelt vedlikehold og noen små endringer bare. Legger ved noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Veldig fornøyd med bilen. Går godt og billig. Utmerket på vinterføre. Håper på å få tak i en skiguard 850 etterhvert også. Vurderer sterkt å få skremt den opp litt også. Vært i kontakt med Vestfold chipsenter. Rundt 185hk blir resultatet. Absolutt interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 Noen som kan tipse om side som har ACS sin takspoiler (replica..) til en ok penge?? Finner ikke på ebay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Hjertelig takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Fin bil med nydelig farge Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Takk, moro med tilbakemeldinger. Nettopp vært å byttet dieselfilter samt et endeledd. Endeledd etter 130000km---tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Ble ikke helt fornøyd med sommerhjula jeg handla ifjor... Så har handlet noen som er litt smalere, men fortsatt 19". Ble zito deepstar. Likte disse veldig godt. Gleder meg til å se de på bilen:p Ble 4x8,5 med 235 bredde på dekkene. Mulig jeg kjøper en liten spacer til bak:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Felghandling her og ja! Har selv kjøpt nye sommerfelger som jeg gleder meg til å få på, og var og hentet mitt tredje sett med vinterhjul på fredag. Men ble endelig fornøyd nå. 18" kantfelg ble for små på bilen. Er vel på tide å begynne å selge unna litt.. Gale mennesker! Bilde av nyfelgene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Hehe.. Leste at du hadde handlet nye vinterhjul, ja:p moro med bil, men kan vel kanskje ta litt av iblant? Bilen din blir kanon med nye sommerhjula, den ser strøken ut. Gøy at gamle e46'n min gjorde deg lysten på mer bmw:) du var tidligere vag mann, hvis ikke jeg tar feil? Nye sommerfelger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Hehe.. Leste at du hadde handlet nye vinterhjul, ja:p moro med bil, men kan vel kanskje ta litt av iblant? Bilen din blir kanon med nye sommerhjula, den ser strøken ut. Gøy at gamle e46'n min gjorde deg lysten på mer bmw:) du var tidligere vag mann, hvis ikke jeg tar feil? Nye sommerfelger: Huff ja det tar litt av iblandt... og nå har det tatt av litt mer enn nødvendig. Trodde det skulle roe seg litt ettersom man ble eldre, men det blir jo bare verre! De nye hjula dine likner jo faktisk litt på Rohana hjula jeg har kjøpt. Dette blir knallbra! Dim på felgene? Ja du har rett jeg var en VAG mann tidligere. Hatt mange forskjellige Audi og noe vw opp igjennom. Tok til fornuft og handlet 323`n av deg, og heldigvis var den så bra at bmw ga mersmak. Så DEN skal du få for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Savner den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå