Bmw Mathias Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Trur da blir totalt ombygging av boltsirkel så snart som mulig. Går lettera gjennom på eu/kontrolla osv! Har også funne ut ka felga eg skal handla meg. Sendte mail idag, håper på å få svar fort! Prøvde og å få fiksa litt eksos idag, men baki her er da for masse rust!.... Må nesten få tak i bukk, og noken som er flinke. Eksosen bør også byttes ut. Forslag til rustfritt eksos som er nice lyd i???? Bilder høre med!
Bmw Mathias Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Skrevet Juni 30, 2014 Hei!Har fått gjort ørlite granne, ellers funker bilen greit egentlig. Mangler bakdekk av ein eller rar grunn.Fjernet lykte senkere Lakkert topp deksel rødt.Ser greit ut oppi her endo Resultat: Har bestilt nye grøftelys som trengs!
carburetion Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Blir veldig bra detta her Mathias. Greit med rød bil både over og under Blei bra når du fekk fjerna lyktesenkeren! Mangler bare chrom lister, som du har snakka om at du skal montere.
KarlDahl Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Ser fin ut denne da! Med unntak av rusta da.. Synd emblemene er fjerna!
Bmw Mathias Skrevet August 29, 2014 Forfatter Skrevet August 29, 2014 Då er K-sport coilovers bestilt. E36 nav og bremser er på vei, så blir bygd om til 5 bolt.... 4x100 er totalt ut. Skal ta ner bakstilling, og få denne 100% samt fikse bensin lekasjen før 5 bolt systemet kommer på. Greit å samle deler! carburetion reagerte på dette 1
Ådne Høiseth Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 følger med her ja tøff bil! ossen felger er det snakk om?
Bmw Mathias Skrevet September 17, 2014 Forfatter Skrevet September 17, 2014 Var snakk om RH Mesh, men selger ønsket ikkje å sende fra England... Fått montert skinnstoler, m-tech 1 ratt, og forandra farga i speedometer. Har også handla dørsider og sider bak i skinn, skal monteres snart! carburetion reagerte på dette 1
Bmw Mathias Skrevet September 24, 2014 Forfatter Skrevet September 24, 2014 Fått på plass dørsider framme. Mangler bare skinn bakseter no!
Bmw Mathias Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2014 Fått gjort litt idag ! Skifta litt tennplugga! Har også begynt på 5 bolts prosjektet mitt! Har fått bytta framme, men mangle å bytta bærearma, så står orginale e30 bærearmer på no. Da gjer at hjulet står eit par cm for langt bak i forhold til skjermer.... Fått handla med felga også, midlertidige ei stond framøve! Blei fornøyd! carburetion reagerte på dette 1
Maggi93 Skrevet Oktober 6, 2014 Skrevet Oktober 6, 2014 Jeg har et sett med RH mesh til salgs 16 x 8,5 et 11 og 16 x 9,5 et 14 med dekk Bmw Mathias reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2014 Skrevet Oktober 6, 2014 Blei bra når du fikk komplettert bilen litt mer, særlig innvendig med skinn og skinn dørtrekk Mangler bare noen litt andre felger (BBS f eks) og krom nyrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå