Nytern Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Hoi! Nye dekk, terrengdekk sådan Ikke er den så ille heller, den trenger bare en utvendig vask etter mange mil på grusvei. Bilen er en -74 Toyota Corona! 1.8 sport!? Mag142 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Da får du vaske den og legge ut flere bilder...litt sånn...kjapt.... Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Haha, vaske en Toyota? Nei, vet du hva! Neida, jeg vasker'n snart! Foreløpig er jeg opptatt med å få unna alle de villmarksturene jeg har lovd fruen å gjennomføre før snøen legger seg. Det er godt for noe at jeg fikk meg en Toyota, jeg sparer BMW'ene for dårlige grusveier. Dette blir det siste Toyotabaserte innholdet her, jeg vil ikke plage dere med sånt heretter Så! Hvis jeg bare får solgt ett sett felger nå, så blir det dekk på RH-felgene. Vurderte å hive over 235-dekka jeg har liggende på 10", men det hadde blitt litt vel danceforks eller hva det nå heter. Har enda ikke fått tak i senkefjører, leter dog febrilsk ca daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 jeg liker toyota info... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Mye tøft her Møtte deg i E36'n før i dag.. Lett å gjenkjenne med de gule speila! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 E36n er vel byttet bort så var vel ikke Nytern himself du så. Men jeg så bilen i kveld hvertfall på Hamar, fått seg nye større hjul og senk. Liten sjarmør når man vet hva den har vært Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Oh ok. Har da lest hele tråden her, men det hadde jeg ikke fått med meg. Den hadde sjarm hvertfall Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Hoi! Jammen, så koselig da! Godt å vite at den ikke er i 1000 deler på vei til mottagere landet over Dere må gjerne knipse ett bilde av den hvis dere krysser veier me'n igjen, hadde vært artig å se hva nye eieren har gjort. Han skulle ihvertfall hive 1000-meterene mener jeg han prata om, litt synd da de faktisk redda bilen fra å bli totalvrak for ca ett års tid siden. I går ble jeg sånn helt plutselig arbeidsledig, så det kan hende det blir litt mer liv her nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Møtte den typ 5km sørøst for Ridebu, uten tusenmetre! Følger med etter updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Arbeidsledig!? Why?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Møtte den typ 5km sørøst for Ridebu, uten tusenmetre! Følger med etter updates Aha! Nesten så jeg må spørre fyren om han vil ha en haug tds-deler i bytte mot hjula og tusenmetere Arbeidsledig!? Why?? Usj, det kan hende at jeg forlot et møte i sinne i går. Mulig jeg er sloth, men i går var jeg angrysloth Hakke budjobb til meg a, Wicky? Jeg er billig! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Jeg har et sett med schnitzer-felger i alta som er betalt, men virker som vedkommende har vanskeligheter med å komme seg på posten å sende de.. Skal vi hente?? Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Haha, jeg er med! Glatt! Kanskje vi kan plukke opp noen easybringjobber på vei opp/ned og, det hadde ikke skadet for min del ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Jeg fant, jeg fant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Haha, hun ser jo bra ut! Kanskje ikke like spesiell, men jeg hadde vel regnet med at min noe snåle stil ikke slo helt ann Svære felger og greier! Var faktisk på Hamar i går, kan tro jeg var holdt utkikk.. Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå