Otis Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Det var ikke du som solgte en gullfarga 318CI for noen år siden? Ang lukt i bil, så er vel det beste å ta en ozon behandling. Ganske sikker på at det var han ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Den var fin, gullfarga coupe, med svart skinn interiør. Den var lagt ut 10 under markedsverdi, men jeg tok ikke sjansen på å kjøpe pga røyk/wunderbaum lukt. Så det vil være en god investering å ta en ozonbehandling til 2000kr på verksted før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Det var jeg som hadde den ja...noen år siden nå..den har jo blitt M3 nå. Det lukta ikke røyk/Wunderbaum i den når jeg hadde den/solgte den. Bytta kupè filter idag og kjøpte samtidig SONAX AC rens på boks på mekonomen. Funka fjell og lukter skikkelig friskt og godt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå