Tweety bimma Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 hei. jeg har akkurat handlet meg en 2002 525dat med det meste av utstyr. Den har navi(16/9) og cd veksler + basskasse originalt. MEN jeg vil jeg gjerne ha bluetooth så jeg kan streame musikk fra telefon, i tillegg vil jeg å ha aux(jack) og usb. Fant denne fra grom audio :http://www.ebay.com/itm/Grom-Audio-USB-MP3-Android-Integration-kit-for-BMW-E46-E39-E38-E53-E83-BMW-/171323468583?pt=UK_Audio_TV_Electronics_In_Car_Entertainment_GPS_In_Car_Audio_Players_PP&hash=item27e3acab27Ser det er noen tråder om det men blir litt forvirra så spør her. Ser noen som skriver at man må ha DSP kittet å? hva er det å må jeg ha det også?Ser en annen skriver at det må monteres i kofferten selv om videoen til grom audio viser at det skal legges bak spiller, hva stemmer?Har du noen tips råd så kom gjerne med de tusen takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 ingen som vet?? back in the day når jeg blei medlem her ville det vært ørti svar her allerede, vet dere er der ute guruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 - DSP-kit er om bilen din er ustyrt med DSP. Har du DSP, har du eget DSP-valg på skjermen foran, og da trenger du utstyr tilpasset for dette. - Slike ting må monteres bak på biler med navigasjon, og foran på biler uten. Tweety bimma reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Tusen takk for svar AWT, godt vi har en rakettforsker her jeg er ingen så må kanskje ha det inn med teskje her men blir ikke noe lurere hvis man ikke spørr, hva er DSP ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Digital lydprosessering, eller "bedre anlegg" om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 kom E39 med det DSP ? kan ikke si jeg har lagt merke til det i menyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 e39 hadde dette som ekstrautstyr, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 titta litt nå å at den hadde det nå. Titta på utstyr lista mi å så at den ikke noe der. hva er forskjellen på denne :http://www.ebay.com/itm/New-AMBR-1500-BMW-AUDIOVOX-Dice-MediaBridge-iPod-Bluetooth-Satellite-for-BMW-/231070160369?pt=US_Adapters&hash=item35ccdad5f1 og denne f.ekshttp://www.ebay.com/itm/DICE-Mediabridge-MB1500-BMW-E46-M3-E39-M5-iPod-iPhone-USB-Bluetooth-Aux-In-/171324448186?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item27e3bb9dbafant nmange som koster ca 1000 kr og en del til ca 2000, er det kommet en ny versjon eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 må jeg ha ekstra BMW SAT cable ? står følgende : 1- If equipped with factory SAT module, then BMW SAT cable option is required. Er det snakk om navi? sliter litt med å finne den kabelen... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Om du har DSP skal det se slik ut. SAT Modul har du ikke, med mindre noen har ettermontert SIRIUS SAT radio fra USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Flotters, sånn ser det ikke ut, mangler det meste av skrifta på skjermen. Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Vel da har hev fått den hjem og testa den men fant den ikke via bluetooth Hørte også no snakk om at den skulle snakke for hvert valg man gjør i menyen men mi er tydeligvis ikke så snakkesalig av seg heller ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Noen som har opplevd det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Vell, i salgsannonsen står det føgende: Bluetooth Capability* Syncs up your mobile phone and car stereo for Hands Free usage and Audio Streaming (Bluetooth add-on sold separately). * Sold separately Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå