Fahad Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Gjorde som HPVL på forumet her. Monterte "M Performance" pedaler HPVL og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Cleant! Gjett hva jeg dro å hentet i går a! Muahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Cleant! Gjett hva jeg dro å hentet i går a! Muahaha!Felger? HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 Bommet litt på fargen! ble for lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Dessuten er M-merket "feil" vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 Dessuten er M-merket "feil" vei Ser det nå får vel bare vente til de blir skitne og stygge før jeg setter på nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Gjorde som HPVL på forumet her. Monterte "M Performance" pedaler Må man borre gjennom de orginale pedalene eller hvordan er det disse er festet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Må man borre gjennom de orginale pedalene eller hvordan er det disse er festet??Nei da, det er bare å tre på slipper å borre. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Flott bil dette! Litt synd du bomma på fargen på calipperene, har du tenkt å lakke de opp igjen i en mørkere nyanse? De pedaltrekkene eller hva det nå kan kalles.. Er det eBay de kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Må man borre gjennom de orginale pedalene eller hvordan er det disse er festet??Med orginale M Performance pedaler må du bore gjennom bremsepedalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Flott bil dette! Litt synd du bomma på fargen på calipperene, har du tenkt å lakke de opp igjen i en mørkere nyanse? De pedaltrekkene eller hva det nå kan kalles.. Er det eBay de kommer fra? Ja jeg må rette på det der. Var egentlig ikke jeg som bommet men han som gjorde jobben for meg. De ble bestilt fra ebay ja. Her har du linken: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 http://m.ebay.com/itm/131084770711?_trksid=p3984.m1497.l2649&_mwBanner=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Synes ikke fargen var så gal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Nydelig bil Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Synes ikke fargen var så gal jeg Takk tobias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå