Fahad Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Nydelig bil Følger! Tusen takk f11 din er også utrolig fin med en av de fargene som kler f10/11 best Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Tusen takk f11 din er også utrolig fin med en av de fargene som kler f10/11 best Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 (endret) Hentet denne idag "M Performance" diffuser. Kostet meg ikke mer enn 1500 kr med frakt fra USA. Denne er laget av plastikk og ikke billig fiberglass. Passformen ser veldig bra ut, usikker på om jeg skal la den være matt sort slik som nå eller få den lakkert i sort blank? Eller å få den lakkert i samme farge som den originale m sport diffuseren (blank grå) Endret Mai 15, 2015 av Fahad Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Fikk montert min i dag. Lakkert svart høyglans.Er enormt fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Fikk montert min i dag. Lakkert svart høyglans. Er enormt fornøyd! Legger du ut bilder? Er veldig spent skjønner du på din bil passer det veldig bra med svart høyglans, er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med min. Med svart høyglans vil den kanskje forsvinne på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Skal få fikset noen bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Jeg stemmer for sort blank siden du har andre deler med den fargen Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Jeg stemmer for grå som på M-sport, ellers blir den diffusern litt borte. Siden bilen allerede er mørk.. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Ja jeg tenkte litt på det samme, selvom sort blank ser veldig fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Ikke verdens beste bilde (mobil)....Må si at jeg er veldig usikker på hva du burde velge. Lurer på om jeg ville gått for bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Så utrolig bra ut på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Så utrolig bra ut på bilen din! Takker.. Har oppdatert med litt mobilbilder på tråden min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 (endret) Er ute etter denne looken. Tror den fargen kalles ferric grey men er litt usikker på om jeg skal ha den matt eller ikke Endret Mai 15, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Jeg ville gått for en annen farge enn bilen bilens farge! Litt variasjon Ville også hatt den blank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Jeg ville gått for en annen farge enn bilen bilens farge! Litt variasjon Ville også hatt den blank Ja for ellers blir den helt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå