Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Ville uansett hatt diffuseren blank. Spørsmålet er om sort eller grått hadde vært penest. Du har vel ikke helt sort bil, men carbonsort eller noe? Da vil jo det helt sorte uten metallic skape en viss differanse. Samtidig er vel alt annet på bilen også i sort blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville uansett hatt diffuseren blank. Spørsmålet er om sort eller grått hadde vært penest. Du har vel ikke helt sort bil, men carbonsort eller noe? Da vil jo det helt sorte uten metallic skape en viss differanse. Samtidig er vel alt annet på bilen også i sort blank.

Ja den er carbonsort (veksler mellom sort og blått) alt annet på bilen er i sort blank og det ser veldig fint ut men når det kommer til diffuseren er jeg veldig usikker. Jeg har prøvd å legge diffuseren ved siden av bilen slik som den er nå og det skapte en grei differanse men den ser litt kjedelig ut uten noe klarlakk Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ble dette seende ut. Har levert den inn for Lakkering. Blir nok samme finishen matt sort men har litt tid på å ombestemme meg :) ble ihvertfall anbefalt å få den lakkert fort som mulig før plastikken blir slitt osv

post-66567-0-54628800-1432106009_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500 kr og perfekt passform :) ikke dårlig det for en 95% identisk "M Performance" del :) fikk tilbud fra gs på 5300 kr så her har jeg gjort et røverkjøp

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ser ut som utskjæringen til eksosen er utformet slik som på 550i diffuseren, og ikke slik den er på den vanlige 520 - 530 diffuseren. ;-)

Ja den er faktisk litt annerledes men mye kulere sånn :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 4000,- hos GS.

Det er aløltid rabatter å gi på slike deler!

Da fikk du veldig bra pris. Jeg fikk tilbud 5300 med litt rabatt men du kjøpte kanskje flere deler samtidig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...