Dajusnes Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Meget pen bil! Lurte på om du monterte senkefjærene selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Takk for det nei det var en bekjent av meg som monterte de for meg han gjorde det veldig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Jeg har en del bilder av bilen din som jeg kan legge ut her hvis du vil? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Ja takk det hadde vært fint HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Nye bilder venter på 3d design style roof spoiler Walkabout og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Lekkert!Tusen takk er meget fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Denne bilen er rååå! Det er vel ikke så mye å gjøre på denne utenom å nyte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Denne bilen er rååå! Det er vel ikke så mye å gjøre på denne utenom å nyte den Takk hpvl nei nå er jeg fornøyd noe mer enn dette blir bare over kill synes jeg..eneste som mangler er roof spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Takk hpvl nei nå er jeg fornøyd noe mer enn dette blir bare over kill synes jeg..eneste som mangler er roof spoiler Ja, du sier noe der. Nå ser den jo clean ut som f.... Kanskje frontspoiler av typen hamann rep eller 3D design? Ser sykt kult ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Ja, du sier noe der. Nå ser den jo clean ut som f.... Kanskje frontspoiler av typen hamann rep eller 3D design? Ser sykt kult ut Det ser j..... kult ut men har dårlig erfaring med replica lepper osv..bestilte vorsteiner rep Front leppe fra ebay som ikke så ut, var innom auto skade terje schie for å få den lakkert og fikk beskjed om å knekke den i to og bare kaste den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Det ser j..... kult ut men har dårlig erfaring med replica lepper osv..bestilte vorsteiner rep Front leppe fra ebay som ikke så ut, var innom auto skade terje schie for å få den lakkert og fikk beskjed om å knekke den i to og bare kaste den Såpass ja.. Det høres ikke lovende ut. Jeg skal handle M-performance rep fra taiwan... Håper den er litt bedre. 3500kr er jo en del penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Såpass ja.. Det høres ikke lovende ut. Jeg skal handle M-performance rep fra taiwan... Håper den er litt bedre. 3500kr er jo en del pengerBare pass på hva slags materiale den er laget av det meste fra taiwan og kina er bare søppel HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2014 Gjort et par endringer og fått på roof spoiler R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Det ble stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå