Gå til innhold

Mbjerke1's Bmw E39 sedan (litta update)


 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer kjøp av ny bruksbil snart, da jeg snart får igjen førerkortet mitt! Vurderer litt Bmw E90 facelift med 320d 177hk manuell, noen som har no erfaring med slike biler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Mbjerke1 skrev:

Vurderer kjøp av ny bruksbil snart, da jeg snart får igjen førerkortet mitt! Vurderer litt Bmw E90 facelift med 320d 177hk manuell, noen som har no erfaring med slike biler? :)

Veldig fornøyd med min :) skulle selfølgelig hatt 6'er diesel, men ble for dyrt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, williamwiers skrev:

Veldig fornøyd med min :) skulle selfølgelig hatt 6'er diesel, men ble for dyrt.. 

Har kikka etter 330d også men blir nok for dyrt ja... Funnet en til 210, 09 modell som har gått like under 150k km, se om je ringer på den i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1. februar 2016 at 3.33, Mbjerke1 skrev:

Specs blir 10x18" et 0 foran og 11,5x18" et19 bak :) prøve å mekke liten tease en dag :P

Hva slags dekktype å dim kjører du da? Har muligens noen workmeister 10x18 et10 11,5x18 et11 på hånda... Hvordan tror du det vil gå? Står på en E46 "M3" nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ivrig86 skrev:

Hva slags dekktype å dim kjører du da? Har muligens noen workmeister 10x18 et10 11,5x18 et11 på hånda... Hvordan tror du det vil gå? Står på en E46 "M3" nå.. 

225/35 på 10" og 255/35 på 11,5 :) foran må du nok space 10-15mm og bak går det nok fint med litt camber :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21. april 2016 at 17.41, Gabz skrev:

Greit med brukis som det ikke er så nøye med da ;) 

Egentlig godt å slippe vasking hele tida å sånn, men kjenner jeg meg selv rett så begynner jeg å gjøre no med denne å :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å justere camber bak til helgen, noen som har gjort det på e39 før, skruene sitter meget godt etter 20 år :( fått brukisen litt tøffere å, midlertidig løsning med felger men :-P 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...