Freakshow Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 sitter her og sikler jeg! fy faen og felgene sitter som et skudd! Mbjerke1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Må få deg facelift-baklykter snart! Ja må det, blir nye fra Koed tipper jeg Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 (endret) Stilte ut E39'n på GT gatebil sitt årlige sommertreff på Søndag Fikk pokal å greier! 3. Plass people choise, dette er 2. Pokalen i år den første pokalen var 2.plass beste stance/fitment på lillehammer(motordagen) Endret Juni 16, 2015 av Mbjerke1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 De works felgene løftet bilen mange mange hakk, fy søren så fin denne E39`en er! Facelift baklykter hadde satt prikken over i`en! Men ser over at du har tenkt til å ha det, så da blir det nok perfekt Har du interiør bilder? Hermanoo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 De works felgene løftet bilen mange mange hakk, fy søren så fin denne E39`en er! Facelift baklykter hadde satt prikken over i`en! Men ser over at du har tenkt til å ha det, så da blir det nok perfekt Har du interiør bilder? Hermanoo Kan ordne det i helgen er brunt skinn vis det ikke er nevnt tidligere hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Bilen står med defekt vannpumpe å litt diverse om dagen, men kan vise frem bruksbilen som jeg har fått gjort endel med i det siste, skulle fått lagd en tråd på den også men første bildet er fra jeg kjøpte og det andre er nå idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Da er snart bilen i drift igjen, tok litt tid da jeg fikk feil reim og ikke fant ut det før etter jeg bytta vannpumpa, så fikk ikke gjort meg ferdig, fikk ny reim idag så nå er det håp! Skal også bytte viskosekoblinga så den slipper å høres ut som en 240 når jeg drar på Ett bilde skader vell ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 Liten update! Bilen står nå til vinterlagring og skal forandres endel i løpet av vinteren Work Meisterene er solgt til en kompis så forslag til nye felger tas imot! Noen bilder fra sånn den er nå nedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Du skal vel ha noe kantfelger CCW Classic eller Work Meister M1 kunne vel vært noe? Liker bilen din godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Jeg trodde work meister s1 var det ultimate jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 Du skal vel ha noe kantfelger CCW Classic eller Work Meister M1 kunne vel vært noe? Liker bilen din godt Må bli noe i den duren, litt usikker enda Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 Jeg trodde work meister s1 var det ultimate jeg da.. Det er egentlig det, men syns det begynner å bli altfor mye av dem så vil ha noe nytt er 7-8 sett bare i distriktet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Vanskelig å overgå S1 da, finnes jo ikke fetere til E39.. Hmm. Rennsport, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå