Gå til innhold

BMW 740i Kompressor Marrakesh Brown

Anbefalte innlegg

Da var nybilen på plass ! Kjøpt av Daniel Clemmensen (dclemme) her på forumet. Byttet motor fra 3.0 til 4.0 og satt på ESS Powerdyne BD11 kompressor i 2002. Hentet denne nå i helga som var, så har ikke rukket å gjort noe særlig med den. Bilen går for øyeblikket uten kompressor, da den indre reima er røket og ny er på tur i posten. Yter nå det en slik gjør originalt (ca. 286 hk), men med kompressoren blir det ca. 450 hk. Er også montert Supersprint Magnum eksos fra BMW E39 M5, samt AC schnitzer speil.

Litt småpjusk er det alltid, trenger litt lakk her og der, ny naviskjerm og noen andre bagateller. Slenger ut noen bilder (eneste jeg har av bilen..) som jeg tok idag, skitten men tøff! :D

post-70993-0-46358300-1402969364_thumb.j

post-70993-0-38064200-1402969390_thumb.j

post-70993-0-11608900-1402969410_thumb.j

Slenger med linken av en liten flyby med bilen slik den er nå..

Oppdaterer her etterhvert som ting blir gjort. Håper på at reima kommer før mandag 23 juni, slik at den blir byttet før Sommertreffet på ACR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja og ja.. :) Har ikke fått tid til å tenke på det engang enda! Får se om det kanskje blir bestilt nye blinklys snart. Regner med det er gummiopphenget som har begynt å bli slitent på venstre sida. Minner om E3x M speil ja, men dem får være på. Gidder ikke kjøpe E39 M5 til flere tusen kroner, og bytter heller ikke til originale, da jeg personlig synes disse er penere. Men dem skal lakkes, for lakken er boblet og flasset på dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ombestemmer du deg så er jeg interesert i de speila;)

Den er grei du :)

Grom bil ja :) ..Speilene var ikke helt min kopp te heller :P

Takker! Håper den lever opp til forventningene når kompressoren kommer igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da kjøpt inn litt lakk og utstyr! bestilt BMW Oxford Green Metallic 324, som er bilens lakkode og i tillegg kjøpt 2 komponents klarlakk, da denne blir mye blankere enn 1k.. Satser på å få gjort dette i helga, men det kommer an på hvilket vær vi får, da jeg holder på i garasjen/ute. Temperaturen bør være høvelig grei og luftfuktigheten lav.

Har også bestilt nye toppdekselpakninger, da di indre (for plugghullene) lekker. Disse blir bytte ved første passende anledning. Ting begynner som smått og skje! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...