ZGasi Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Rett og slett rått!! Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Nydelig bil med rå motor og eksos, samt flott farge Følger med! Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Takker til dere begge! Småforelsket i denne ja.. Liten filmsnutt jeg tok i høst: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Tøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Rett å slett rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Sinnsykt rått, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Liten oppdatering her da! Kjørte havari på mellomakselen i forrige uke, men ny er påtur fra GS, så regner med den er i full drift igjen iløpet av neste uke, senest Umulig å kommer seg unna oppmerksomhet når slikt hender meg, alt for mange her vet hvilken bil jeg kjører, og er straks ute med bilde på facebook hvis dem ser bilen min på en bergingsbil, hehe.. Så har jeg kjøpt nye felger til sommern! Valget falt på noen brukte, men meget pene 20" Breyton Spirit felger. Di aktuelle felgene på en venn sin 750i. Beholder AC Schnitzer felgene, så får vi se om di kommer ut for salg ved en senere anledning, hvis noen er interesserte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Endelig på veien igjen etter over 1 mnd. med havari! Ny diff og ny custom-laga mellomaksling, uten kast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Fin skute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 (endret) Byttet lykteglass og lister på framfanger idag, klar for 1 mai og utstilling Endret Mai 1, 2015 av TurboEgil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Har litt lyst å lakke senteret i felgene i en annen farge, men er veldig usikker da jeg ikke vet om en farge som kler bilens farge unntatt sølvgrå Noen innspill og synspunkter her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Hadde heller prioritert å få den ned et par centimeter til, fremfor å lakke senter Likte godt senteret slik det er nå, og som du sier, usikker på hva som matcher... For all del, ikke sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Sort med krom kant ser som regel jævlig ut. Men mørkere grå kan være fett? Og ja, litt mindre mellomrom fra dekk og bue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 ja for guds skyld ikke sort! senk litt til å gunmetal eller lysere senter? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå