Vanlig Dødelig Skrevet Juni 17, 2014 Skrevet Juni 17, 2014 Fikk nettopp beskjed at jeg må skifte batteri på min BMW 520D 2008. Prisen for dette ble oppgitt til 5.500 - der 2500 er for batteriet og 3000 er for jobben - dette syntes jeg er ganske drøyt - vurderer å gjøre dette i Strømstad området i stedet - noen forslag ?
awt Skrevet Juni 17, 2014 Skrevet Juni 17, 2014 Bytt selv og få noen her inne, eller evt. et uavhengig verksted til å kode dette.
Vanlig Dødelig Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Skrevet Juni 17, 2014 Tusen takk - Hva skjer hvis jeg bytter selv - "restarter" bilen selv ? - er ny mht nødvendig koding
Otis Skrevet Juni 17, 2014 Skrevet Juni 17, 2014 Koding er nødvendig for å at bilen skal vite hvilket battero og at det er ett nytt batteri i bilen. Ellers går det dårlig med det nye batteriet.
Vanlig Dødelig Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Skrevet Juni 17, 2014 Ok - takk for den informasjonen - forstår nå at jeg kommer til å trenge hjelp til dette Hadde håpet skifte av batteri hadde vært som en endring på en PC = "plugg and play"
larserso Skrevet Juni 17, 2014 Skrevet Juni 17, 2014 Er det AGM-batteri i bilen utifra prisen på batteriet? Harmonerer godt med priser jeg har fått oppgitt for batteri. Jeg fikk oppgitt 5-600 mener jeg for skifte+koding. Hadde en -08 som jeg bytta fra vanlig batteri til vanlig batteri på og der kjøpte jeg nytt batteri til noen hundrelapper og satte inn selv og kodet om for 500,- på verksted etterpå (etter at det begynte å komme mange rare feilmeldinger et par måneder etter at jeg bytta batteriet uten å kode bilen...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå