michaelskare Skrevet November 4, 2014 Forfatter Skrevet November 4, 2014 Da er vinterdekka på, utgangspunktet fine felger syntes jeg, Originale BBS... men de er et par hakk for små Er på utkikk etter noe annet, men pengene strekker ikke til for øyeblikket. Bestiller ettersjekk av EU kontroll imorgen, så ikke lenge til den er EU ok nå Blir senk snart, har senkesett liggende. Må bare få montert det..
michaelskare Skrevet November 8, 2014 Forfatter Skrevet November 8, 2014 Ny matte i bagasjerommet + diffuser i hus rayo84 reagerte på dette 1
michaelskare Skrevet November 9, 2014 Forfatter Skrevet November 9, 2014 Har kobla opp lys i girkula. Tjuvkobla fra varselblinkstrømmen, så det var veldig fort gjort Syntes ikke så godt om dagen, blir bilde ikveld!
michaelskare Skrevet November 9, 2014 Forfatter Skrevet November 9, 2014 Små detaljer gjør seg helt klart! Ikke tvil om det
michaelskare Skrevet November 10, 2014 Forfatter Skrevet November 10, 2014 pen bil! følger med ^^ Takk skal du ha! Bilen skal på etterkontroll på Torsdag! Hadde tre feil på kontrollen: dekk, utslipp og xenon lys. Vinterdekke er på så er ikke noe problem, tror jeg får igjennom xenon lysene fordi jeg spurte han om det gikk greit Og utslipp er jeg veldig spent på! Får håpe e85 bensina gjør susen! Ellers har jeg bestilt litt småtteri på ebay, men tar vel litt tid før det kommer Diffuser lakkes om ikke lenge, men siden det er effektanlegg så må den kuttes litt for å få plass. Rensing og oppfarging av seter skjer også snart Må bare få takk i riktig farge lakk Freakshow reagerte på dette 1
Clutch Skrevet November 10, 2014 Skrevet November 10, 2014 pen bil du har Ikke dårlig å ha 528 som førstebil
michaelskare Skrevet November 10, 2014 Forfatter Skrevet November 10, 2014 pen bil du har Ikke dårlig å ha 528 som førstebil Takk! Nei, jeg er fornøyd med det selv! Gleder meg som en unge til lappen, 71 dager igjen nå Bekymrer meg litt for bensinforbruket da, men det ordner seg hehe
Clutch Skrevet November 10, 2014 Skrevet November 10, 2014 er du like hard på gassen som meg så kommer du til å bruke mye bensin brukt 12.000 kr i bensin på litt over to og en halv måned.... Freakshow reagerte på dette 1
michaelskare Skrevet November 10, 2014 Forfatter Skrevet November 10, 2014 er du like hard på gassen som meg så kommer du til å bruke mye bensin brukt 12.000 kr i bensin på litt over to og en halv måned.... Koster å være kar! Hvor mye bruker 325 på mila ved by/vanlig kjøring?
Clutch Skrevet November 10, 2014 Skrevet November 10, 2014 har ikke regna det ut, men ligger nok over 1l på mila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå