michaelskare Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Skrevet Januar 11, 2015 fy faen og skittene lyktene dine var! må pusse lyktene mine, glassene er så slitte også må jeg demontere lyktene og vaske glasset og ringene også ene ringen min er grønn oO og resten hvite xD Ja, var ikke spesielt rene Sett av en kveld så er det gjort Jeg har ikke pusset lykteglassene utenpå skikkelig enda! Så regner med det blir enda litt bedre.. Freakshow reagerte på dette 1
michaelskare Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Skrevet Januar 11, 2015 Dette er sånne småting som virkelig hever utseende!! Bra jobba Takktakk!
aplet86 Skrevet Januar 11, 2015 Skrevet Januar 11, 2015 Begynner og ta form denne nå Mangler bare coilovers nå
sandersander Skrevet Januar 11, 2015 Skrevet Januar 11, 2015 Veldig fin bil! Stas med 528 som førstebil også, min var en gammel Saab 2.1 Moro med så stor motor og manuellgir, og interiøret ditt er helt perfekt. Ser du steller fint med den med Swissvax og greier
michaelskare Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Skrevet Januar 11, 2015 Veldig fin bil! Stas med 528 som førstebil også, min var en gammel Saab 2.1 Moro med så stor motor og manuellgir, og interiøret ditt er helt perfekt. Ser du steller fint med den med Swissvax og greier Tusen takk Ja, er fornøyd med å ha denne som første bil! Saab 2.1 var sikkert artig det og Kun det beste for bimmern
michaelskare Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Skrevet Januar 11, 2015 DSC_0048.JPG DSC_0049.JPG DSC_0050.JPG DSC_0051.JPG DSC_0052.JPG DSC_0053.JPG DSC_0054.JPG Takk for fine bilder
Gabz Skrevet Januar 11, 2015 Skrevet Januar 11, 2015 Synes du burde slenge inn svart taktrekk etterhvert. Det lyset taket passet ikke inn med resten, synes jeg. Men ellers et råflott interiør!
michaelskare Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Skrevet Januar 11, 2015 Synes du burde slenge inn svart taktrekk etterhvert. Det lyset taket passet ikke inn med resten, synes jeg. Men ellers et råflott interiør! Helt enig med deg! Tenkte å trekke om til alcantara! Det kommer innen en måned
Gabz Skrevet Januar 11, 2015 Skrevet Januar 11, 2015 Alcantara var det første som poppet inn i hodet mitt, ja. Men det er bra, gleder meg til du får det på plass
michaelskare Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Skrevet Januar 12, 2015 Alcantara var det første som poppet inn i hodet mitt, ja. Men det er bra, gleder meg til du får det på plass Vært en del surr med coilovers.. Men nå har jeg fått bekreftelse på at det kommer imorgen Freakshow reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Januar 13, 2015 Skrevet Januar 13, 2015 Helt enig med deg! Tenkte å trekke om til alcantara! Det kommer innen en måned Hvordan gjør du det med restene av delene i taket og sol skjermer? Sent from my iPhone using Tapatalk
michaelskare Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Skrevet Januar 13, 2015 Hvordan gjør du det med restene av delene i taket og sol skjermer? Sent from my iPhone using Tapatalk Det trekkes om det også Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med solskjermene.. Evt kjøpe nye
Freakshow Skrevet Januar 13, 2015 Skrevet Januar 13, 2015 Okey, en alt av lys, håndtak osv? Sent from my iPhone using Tapatalk
michaelskare Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Skrevet Januar 13, 2015 Okey, en alt av lys, håndtak osv? Sent from my iPhone using Håndtak osv i taket tenker du på? Håndtak blir kjøpt nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå