Gabz Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Fin bil, følger med her Blir bra når du får på coilovers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Pen bil! angående coilovers så har jeg selv Supersport og er kjempe fornøyd med de! Margeir reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Lagt om til sommerdekk i dag legger ved før og etter bilde, bildene er tatt med kun 7 dagers mellomrom Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Har endelig fått montert coilovers som jeg har har hatt liggende i 2 mnd Valget ble Supersport sin og må si jeg ble overrasket over at det ikke er for stivt og ganske behagelig å kjøre med byttet topplager i samme slengen foran. Det var en kjapp jobb å bytte bak, men foran så satt di gamle demperene noe inni HEL**** brukte ca 12 timer inkludert 2 timers pause og justeringer og test kjøring, og det var på tide å bytte 15 år gamle dempere for å si det sånn! Har dessverre ikke noen bilder av prossesen Men har bilder av etter senk Rundet samtidig 200.000km når vi tok en tur opp til Hallingdal for å besøke a mor Tok også noen bilder sammen med min brors sin 520i Litt morsomt at alle brødrene i familen har BMWer Eldste mann har 525D E61 Jeg har 528i E39 Nest minste har 525tds E34 Og minste har 4 stk, 2stk 320i E36 1stk 520i E34 og 1stk 520i touring E34 bare 2 av disse bilene er bruk da Planen framover nå er space hjulene litt lenger ut, og en hjulstillingskontroll og få godkjent coiloversen Og ikke minst få polert bilen Endret Juli 16, 2015 av Margeir Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 (endret) haha åja du sleit foran? jeg brukte bare minutter foran xD bak var det jo et sant helvette! selv med løsnet demper så måtte jeg jo til med fjerklemmer for å få ut fjerene! samme når jeg skulle inn med senke fjerene! oO Endret Juli 16, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 haha åja du sleit foran? jeg brukte bare minutter foran xD bak var det jo et sant helvette! selv med løsnet demper så måtte jeg jo til med fjerklemmer for å få ut fjerene! samme når jeg skulle inn med senke fjerene! oO Er ingen fjærer bak på min, er luftfjæring bak men demperen foran satt så jævla fast at jeg var støl og stiv dagen etter Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 pen bil dette gjorde seg med senk vurderte å kjøpe bilen selv, når det var til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 pen bil dette gjorde seg med senk vurderte å kjøpe bilen selv, når det var til salgs Takker blei mye bedre med senk ja You snooze, you loose neida, jeg hoppet ganske fort på den når jeg fant den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Ble bra med senk! Gjør seg enda mer når du får satt på noe spacere Margeir reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet August 29, 2015 Forfatter Share Skrevet August 29, 2015 Her skjer det ikke så mye, så får legge ut noen bilder som er ikke tatt med mobil Er en veldig amatør på ta bilder så be kind Får ikke lastet opp alle bilde kommer opp "ingen bilde markert for opplasting" noen som veit hva det kan være? German car german pincher Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Utrolig bra! Ble fin med senk må jeg si Men hva gjorde du med luftbelgene bak da du satte på coiloverne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet August 29, 2015 Forfatter Share Skrevet August 29, 2015 Utrolig bra! Ble fin med senk må jeg si Men hva gjorde du med luftbelgene bak da du satte på coiloverne? Det fulgte med en justeringspinne i settet som lurer den lengre ned og takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Åja, så du har ikke fjærnet dem? Vil ikke de ødelegge for geometrien på dempingen på coiloverne da? Og er det belgene eller fjærene som bestemmer høyden? Endel spørsmål her nå, men det er ting jeg har vært usikker på så jeg har ikke byttet til coilovere bak enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Åja, så du har ikke fjærnet dem? Vil ikke de ødelegge for geometrien på dempingen på coiloverne da? Og er det belgene eller fjærene som bestemmer høyden? Endel spørsmål her nå, men det er ting jeg har vært usikker på så jeg har ikke byttet til coilovere bak enda Det er ingen fjærer bak kun dempere og luftbelg er kun noen få som har fjærer bak på touring. Og de dempere som er bak er jo kortere en orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Åja, trodde du hadde satt på coilovere bak også jeg. Da ville du jo har fjærer på demperen i tillegg til belgen Jeg har senket min på diagnose, og det har fungert bra nok, men rumpa henger ikke med fronten syns jeg. Den blir litt treig og seig med nivåreg i forhold til coiloverne foran så jeg vil ha det bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå