aljorda Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Tenkte og lage ein liten tråd om bruksbilen min . 1994 mod 525tds manuell. Kjøpte den etter den hadde stått i ro nokre år, so var litt småtterier og ta tak i. Km.stand skal vere ca 215k so vidt eg veit. Er som regel litt diverse og ta ta tak i på so gamle bilar, so skal prøve og få fiksa litt etter kvart Av utstyr so er der: Avtagbart hengarfeste (kjekt og ha) El. Vindu x2 Dobbelt soltak (funkar litt av og til) Grått skinn interiør. (Ettermonter) Stor kjøyrecomputer (ettermontert) Som bilda viser er bilen rimeleg høg , står på supersport 50/35 fjører (fekk det heilt nytt med ein delebil). Skal lenger ned etterkvart . Oz ceres 17" 8.5 breie som Sommarfelgar. Grillnyrene er plastidippa svart grunna skader på chrommen, so der kjem nye orginale etterkvart Kom gjerne med innspel og tips Har planar om mørke de lykter og meir senk, eller blir det vell kun vanleg vedlikehald på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 PEN E34! Synes du skal ha den akkurat slik den er,finner ikke noe og pirke på Lyktene er fine som de er,sorte Hella har jo nesten alle nå Hvilke farge er det på lakken foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Takk for det . Lurte litt på gule hella og, men kan vell bli litt mykje ilag med oransj blink...Har tenkt og skaffe nokon m5 sideskjørt muligens. Fargen er orientblau met. Står og dunkelblau framme i motorrommet, so er vell dunkelblau base? Om nokon veit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Denne var pen. Synes høyde og alt var som det skulle være jeg. Hold den vedlike ihvertfall,det varmer en e34 entusiast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Veldig ren og pen E34 Behold bilen slik den er nå, DE lykter er kraftig oppbrukt synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Takktakk til begge to . Vedlikehald står selfølgeleg høgt på lista . Skal trossalt vere bruksbil i mangen år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Takk for det . E34 er utan tvil ein sjefsbil, har hatt eit par før og blir vell ikkje prøvd so mykje anna Legge ved bilete av første oppstart, kjøpte bilen delvis demontert, usett og utan moglegheit for og starte bilen, ferdig levert for 12.000. Vart passeleg overaska av og sjå 4 parklys, vart 2 for mykje for meg Må berre sei eg har følt med ein del på fleire av bilane til dykk som har kommentert her, og det tyde på at det er mangen flotte e34 rundt om i landet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 flott bil kule felger savner tdsen min alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Takk for det . Skulle ikkje solgt den du hadde, var ein meget fin bil med nydeleg farge . Felgane skal vell få seg ein liten shinings i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Tok ei lita skru økt idag for og finne olje lekasjer, skulle eigentleg bytte register pakning, men hadde selfølgeleg feil pakning liggande.. Fant heldigvis ut av det før alt var demontert . Har og vore fram i litt lade problem med bilen, første gang lada den ikkje i det heile tatt før 3000rpm, viste seg og vere "westgate flappen" som var skjeiv i eksoshuset. Monterte ein anna turbo, lada jamnt 1,2 ei lita stund. Vart fort ned på 0,5 og mykje svart røyk, viste seg at ein ic slange var sprukken. Fekk fiksa det og ligg no fint på 1 bar. Kom no litt godt ut av økta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå