kabeldeigen Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 DSP= Digital Sound processing....du har en knapp eller inne på menyen der du kan slå dette av eller på... Jeg hadde samme problem som deg, men skurring kom i bak høytalerene...Skiftet forsterker, alt ok. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Hei igjen! Prøvde nå og skifte forsterker. Og dette hjalp ikke Skurrer fortsatt i høyre fordør.. Da kan det vere spiller? Evt. ledninger fra forsterker og fremover? Noen tips til hvor jeg bør begynne og lete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Eller delefilteret i døren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 (endret) Ga opp skurringen og stilte inn steroen så den skurret minst mulig Kom på dette nå og tenkte og komme til bunns i det..Jeg finner ingen delefilter i døren når jeg ser i delefilmen til GS.. Så bilen har vel ikke dette? Og forsterker har jeg jo da prøvd og skifte. Så hva er neste trinn ? Endret Desember 5, 2014 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 Noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 (endret) kan være så enkelt som at høytaleren har takka for seg? sprengt høytaler? stålspon på høytaleren? noe som ligger inntil? Endret Desember 14, 2014 av thomaleo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2015 Har prøvd og skifte høytaler men fortsatt skurring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 (endret) Jeg tror det er forsterkeren din som har gått på en snurr, jeg ville prøvd å fått høyresignalet over på venstresiden, og evt kryssjekka omvendt. Da veit du noe lunde hvor problemet ligger, dersom skurringa da går over på andre sida er det ett signalproblem eller forsterker. Dersom det ikke skurrer på førersiden da heller, så ligger problemet i ledningene eller evt delefilter dersom det er det. Dersom du får resonert deg frem til at det er forsterkeren som er problemet, så anbefaler jeg uten sidestykke å kaste den i sjøen og kjøpe en 4 kanaler fra Gladen, Ground Zero elns. Det blir nok både billigere, samtidig som du får ett vesentlig løft i lydkvaliteten. Endret Januar 3, 2015 av Håskjold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 Prøvde og skifte til en brukt fra en skraphandler men det skurret fortsatt. Men hvordan får jeg byttet om på signalene på enkleste måte? Når det kommer til stereo er jeg helt grønn og hadde for lengst oppgradert i bilen hadde det ikke vert for at jeg ikke forstår noe av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 enkleste er jeg ikke sikker på, men er det kontakter til høgtalerene i døra på e39? i så fall er jo det relativt enkelt siden du bare kan bruke noen ledningstubber og krysse. Er det ikke det er nok det enkleste å klippe bak ved forsterkeren og bare tvinne i hop mens du sjekker, og lodde dem sammen igjen slik de skal være. Da har du ivertfall feilsøkt deg så pass fram at du veit noe lunde hvor problemet ligger. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå