Brekke Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Jeg tok av oljelokket for å se hvordan motoren reagerte, da blei den utrolig lav på turtall å ville dø. skal den være sånn? Har akkurat rensa opp i veivhus ventilasjon men blei litt i tvil om jeg fikk det helt åpent da jeg har lest veldig mye forskjellig om hvordan den skal oppføre seg. Håper at noen kan teste å gjøre det samme eller har litt peil! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Går ikke like fint med lokket av nei. Helt normalt det, men de bruker ikke å stoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Nå skal det sies at jeg skrudde på lokket igjen før den døde, men den gikk så lavt at det føltes som den skulle skru seg av hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Det skal være sånn. Hvis den ikke reagerer er ventilasjonen tett. marius paulsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Takk, da føler jeg meg litt mer klar for etterkontroll på CO i morra. Hadde 0.7 regner med det var tett ventilasjon som var grunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Min m52 lager chewbakka lyd hvis jeg åpner...:) BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå