Skulebollen Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Vurderer nå kjøp av e36 m3 3,2 med smg kasse.. Vet dette ikke er spesielt driftsikre kasser. Men er det noen som har erfaringer med kassene?Og har dere noen fjerneste anelse om hva det vil koste og få ett verksted til og bygge om denne til manuell om noe skulle skjære seg? Og hva ligger manuellkasse til 3,2 liter i pris på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 En bekjent av meg holder på med å bytte fra SMG til manuell på sin E36 M3. Heter "paukri" her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Hvorfor til automat?? Det er ikke en jobb jeg klarer selv så det må nok settes vekk. Må vel bl.a koble om startsperren osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Nei manuell mener jeg, skrev bare feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Du finner informasjon ang. ombygging av smg til manuell om du søker på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Bumper denne.. Synes ikke informasjonen på nettet er så veldig bra Er mange som er usikre på deler osv. Er det noen som faktisk har gjort dette? Paukri har ikke vert aktiv på forumet siden 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Bumper denne igjen. Orker ikke mer plage med smgen så nå skal det bli manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Lille jeg har sett av bilder av de kassene så er det vell bare en manuell kasse påmontert no hydraulisk enhet som girer likt man hadde girt for hånd. Så er vell bare bytte mekanisme til vanlig manuell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Ja har fått taki en kar som skal ordne det da gjenstår bare ledningsstyret osv. Noen som har greie på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 10-12 tusen for girkassa2 tusen for mellomaksling500 for pedaler1000 kr for spakestell+ arbeid må nok regne 30\40 timer på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Skal bruke samme girkassen, bare modifisere den så den blir helt manuell Og får en kompis til og plukke ned girkassen.Det jeg er ute etter er tips til hvordan man kobler ut SMG osv. Er også ute etter og kjøpe pedalboks, spakstell osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 bumper denne. Ingen som har gjort dette her på forumet? Som vet hvordan man kobler ut SMG osv. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Har du skjekket bimmerfest.com? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 bare e46 der.. e36 ble aldri levert med smg i usa. finnes mye mer info til e46.. men jeg kunne tenkt meg eksakt info fra folk som faktisk har gjort denne jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå