Khaugen Skrevet Januar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Parts24 er grei på pris ved kjøp av fanger passet 100% på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 nå ha jeg fått skaffa litt deler hvertfall så får vi se om det blir bil igjen av detta Andreas Osland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 god som ny Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Se der, ja! Gratulerer med friskmeldt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Godt jobba selv hadde eg gått for svart leppe, men er vell fast leppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Konge arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 takk folkens den "leppa" er fast så den ble lakka, men kommer på svart leppe må bare skaffe meg først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Haha se der ja! Kan skje de beste, man lærer av sine feil Neste gang retter du den opp automatisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 (endret) Laga en kjapp photoshop. Noen som har oransje blink og svarte lykter som vil bytte i mine bosh med gul innmat ? og en ting til, noen som vet hvorfor alle bilder nesten er borte ? :s Endret Januar 25, 2015 av Kimrune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 sku ha fått bilen stivere bak, forslag ? sitter TA technix på den står i bunn men er alt for myk i ræva! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 sku ha fått bilen stivere bak, forslag ? sitter TA technix på den står i bunn men er alt for myk i ræva!Powerflex bak? Tårnavstiver bak? "Bumpstop" mellom fjørene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 har tårnavstiver men ha ha vurdert bumpstop for å se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) Hadde bumpstops på min da jeg hadde rs kopier...det vil si, jeg har forsatt bumpstops, men ikke like mye som da. Hadde en og en halv bumpstop før (se bildet), slik at bilen konstant hvilte på desse, nå har jeg kun en Dette funket igrunnen greit, fikk litt stivere demping, men forsatt litt demping Denne typen jeg hadde, desse koster ca. 150,- for et 2stk på ebay Endret Februar 5, 2015 av Bjokko95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 (endret) spørs om jeg må invistere i no sånn Fargeforslag på sommerhjula ? vil egt ikke ha svarte som je har nå kjeda meg å redigerte et bilde fra i høst Endret Februar 9, 2015 av Kimrune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå