Bjørn Kjetil Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Hallo. Jeg har en bmw e39 m57d30 (530d) som innsugsmannifolden min plutselig sprakk på idag. Er det noen flere innsug som passer på denne motoren? Evt noen som har? Noen vært borti dette? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Hpi Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Det skjer fra tid til annen uten at jeg vet hvorfor. Det ligger mange på Ebay, her er f.eks et som koster ca 1000,- med frakt til Norge. http://www.ebay.com/itm/Genuine-BMW-E39-E38-E53-E46-X5-3-0D-Diesel-Intake-Inlet-Manifold-M57-/321451363218?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ad7fe8b92&vxp=mtr Jeg kjøpte et fra Tyskland og betalte 700,- + frakt så det ligger i det området der.
Alpejohn Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Du har ikke vaska innsuget innvendig med sterk såpe eller noe i det siste? Sett et par som har opplev dette, en stund etter og ha vaska det. Ikke det at det nødvendigvis henger sammen, men bare en tanke. Trond H. Olsen reagerte på dette 1
Bjørn Kjetil Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Skrevet Juli 22, 2014 Nope. Har ikke det. Har byttet det og fungerer nå igjen Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Trond H. Olsen Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Jeg var en av de som innsuget sprakk på en liten stund etter rengjøring med sterk såpe. Hos meg vil jeg tro at rengjøringen hadde en sammenheng. Innsuget mitt gikk rett og slett bare opp i limingen. Fikk tak i et på ebay til 650,- inkl frakt Måtte selvfølgelig vaske det også, men då brukte jeg bare diesel. Kunne selvfølgelig bare gått ut på Auto23 Reptec å fått limt innsuget, det tar de bare betalt 1 time for. Så det er no et tips til folk rundt Bergen & omegn om innsuget skulle sprekke.
Alpejohn Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Er vel ikke usansynelig at sterke kjemikalier kan skade.. Så der er det sikkert lurt og vær forskiktig. Trond H. Olsen reagerte på dette 1
Bjørn Kjetil Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Skrevet Juli 27, 2014 Det var hvertfall ikke pga sterk såpe det sprakk hos meg. Det sprakk opp i limingen og opp på toppen hos meg. Brukte en såpe i innsuget nå (ikke altfor sterk) fungerer enda, men sprekker det igjen nå er det sikkert pga såpa ja Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå