Aleks Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Nei det gjør eg ikkje. Eg e rørlegger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Kommer seg noe veldig dette nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Rakk ikke e30meet men det har blitt jobbet på bilen selvom. Lakkverkstedet eg bruker har hatt veldig mye å gjøre. Men de er og veldig flink, så for 100% resultat så går eg heller glipp av et treff og venter den tiden eg må Sånn ser det hvertfall ut nå. Fangere, lister og slikt er ikke lakket endå. men blir det iløpet av uken har eg blitt fortalt. kansje kjløring til helgen då? *håpe* Mr_Soul reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Fet farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 Da er bilen ca ferdig. Endte opp med å bruke de orginale sideskjørtene, da eg ikkje fikk m3 skjørtene til å passe. Også mangler eg "takrennen" rundt dørene Mr_Soul, HenrikSolberg, Runey og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Groooooomt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Sķamfeit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 rått! bare nye skilter no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 fåpå noen flere bilder! interiør også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Helt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Takk folkens. Nye skilter kommer. Har fått litt pes for det av noen kamerater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Steike! Dette ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 Som sagt tidligere har eg brukt det meste fra den orginale m3`en. Her er noen bilder av interiøret. modifiserte den orginale hattehyllen for å få montert rullegardin. Oginale delskinn bakseter I bagasjerommet er hele midterste delen byttet til m3. med det som hører med. Også hele anlegget er byttet til Harman Kardon Har ikke fått kjøpt nye gulvmatter endå, men det kommer. Har noen liggende, men de er så stygg og skitten. også måtte eg ta et bilde bakfra når eg gikk fra verkstedet her om dagen.. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå