Gabz Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Har forresten hørt at det er vanskelig å ordne gode høyttalere i E39 pga. størrelsen på originale høyttalere? Finnes det ikke bra høyttalere i riktig dimensjon som ikke koster skjorta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbla Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Hørt mye bra om bavsound.com men de er litt dyre då. komplett høyttaler sett til 3000+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Det er lett å bygge om til 6.5" høyttalere. Illustrasjonsfoto http://www.12velectronics.com/images/e39-baff-1.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Da skal der være en metallplate du kan slå ut slik at du får en stor åpning bak til bagasjerommet (til skipose ja). Du ser den lettest om du fjerner bagasjeromtrekket som er på baksiden av seteryggen. Ser slik ut bak skiposen: Og ser slik ut bak trekket: Skal jeg liksom fjerne hele den metallplata? Mister ikke baksetene all støtte da? Ser ikke ut som det er noe mindre hull til akkurat armlenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Merkelig! De bilene jeg har fjernet den på har hatt en utskjæring, ca like stor som den "fordypingen" som er i midten. Altså at det har vært skjært et snitt hele veien rundt, med kun 6-8 plasser det har stått igjen 1 cm. Da var det enkelt å bare slå den løs. Du derimot, må frem med vinkelsliperen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Haha, åja, okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Hva skal jeg forresten gjøre med bagasjeromtrekket? Burde jeg ta ut den siden som er mot ryggen og ha den i garasjen elns også bare sette den på igjen hvis jeg evt skal selge bilen, eller skal jeg skjære hull i den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Bare å fjerne Så bygger du kassen like bred som bagasjerommet. Da viser det ingenting uansett. Å fordele literne til sidene istedenfor bakover er uansett en stor fordel, da det gjør at kassen tar minst mulig av den "brukbare" bagasjeplassen. Bare pass på at elementet får plass inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Jepp Tenker det blir dobbel 12" med luftinga gjennom armlenet der, så da kan jeg sikkert bygge en kasse som dekker ut sidene og litt bakover (vet ikke hva de trenger i liter). Funker med ferdig kasse også, kanskje? Eller er det mye verre? Da slipper jeg å holde på med å bygge kasse alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Hadde aldri ville hatt det i midtarmlenet.. Hva om du har full bil? Så spiller anlegget dritt? "sorry, kan ikke ha mer en 4 i bilen da anlegget spiller dritt" hehe.. Da hadde jeg heller tatt det opp i hattehylla om mulig. Så slippet man kommentarer som "trodde anlegget ditt spilte så bra jeg?" "joda, men ikke med full bil".. Men jeg er for og bygge det så man kan bruke bilen som normalt og fortsatt ha like god lyd.. Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Blir det ikke mye styr å ordne det i hattehylla? Ser jo veldig stygt ut med svære runde luftehull der også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Hvor ofte kjører du med fem personer i bilen? Armlenet demper ikke så mye av lyden. Blir heller ikke pen lyd for de som sitter bak når porten(e) er rett bak hodene deres. Question Mark reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Tenkte egentlig det samme. Er oftest fire i bilen om noen sitter på. Eventuelt skru av musikken med fem i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Det er en annen sak.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå