Gå til innhold

Hjelp til anlegg i E39

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Da skal der være en metallplate du kan slå ut slik at du får en stor åpning bak til bagasjerommet (til skipose ja). Du ser den lettest om du fjerner bagasjeromtrekket som er på baksiden av seteryggen.

Ser slik ut bak skiposen:

post-80101-0-48410800-1408298905_thumb.j

Og ser slik ut bak trekket:

post-80101-0-89197600-1408298907_thumb.j

Skal jeg liksom fjerne hele den metallplata? Mister ikke baksetene all støtte da? Ser ikke ut som det er noe mindre hull til akkurat armlenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig! De bilene jeg har fjernet den på har hatt en utskjæring, ca like stor som den "fordypingen" som er i midten.

post-52827-0-13524000-1408301485_thumb.j

Altså at det har vært skjært et snitt hele veien rundt, med kun 6-8 plasser det har stått igjen 1 cm. Da var det enkelt å bare slå den løs. Du derimot, må frem med vinkelsliperen  :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg forresten gjøre med bagasjeromtrekket? Burde jeg ta ut den siden som er mot ryggen og ha den i garasjen elns også bare sette den på igjen hvis jeg evt skal selge bilen, eller skal jeg skjære hull i den også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å fjerne :) Så bygger du kassen like bred som bagasjerommet. Da viser det ingenting uansett. Å fordele literne til sidene istedenfor bakover er uansett en stor fordel, da det gjør at kassen tar minst mulig av den "brukbare" bagasjeplassen. Bare pass på at elementet får plass inni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Tenker det blir dobbel 12" med luftinga gjennom armlenet der, så da kan jeg sikkert bygge en kasse som dekker ut sidene og litt bakover (vet ikke hva de trenger i liter). Funker med ferdig kasse også, kanskje? Eller er det mye verre? Da slipper jeg å holde på med å bygge kasse alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri ville hatt det i midtarmlenet.. Hva om du har full bil? Så spiller anlegget dritt? :P "sorry, kan ikke ha mer en 4 i bilen da anlegget spiller dritt" hehe..

Da hadde jeg heller tatt det opp i hattehylla om mulig. Så slippet man kommentarer som "trodde anlegget ditt spilte så bra jeg?" "joda, men ikke med full bil".. :P

Men jeg er for og bygge det så man kan bruke bilen som normalt og fortsatt ha like god lyd.. :)

Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...