Gå til innhold

Bilder: BMWCCN Classic Oktober treff på Notodden

Share

Anbefalte innlegg

Hei !

Da har vi fått stokka kalendere og planer og endelig landa det planlagte høst treffet på Notodden til å bli den første helga i Oktober.

Detaljplanene er ikke helt spikra enda men vi tar sikte på Søndag 5 oktober slik at de som ønsker å få med seg Høst treffet til Oslo og Akershus også rekker begge deler.

Tanken er en kjørerunde i området rundt Notodden for deretter utstilling og dekksparking på Notodden Torg (om tillatelser går i orden)

Vi har fått i stand en god avtale med Telemark Hotell på Notodden for de som ønsker en overnatting fra lørdag til søndag eller så finns det også campingplass og hytteutleie for de som ønsker det.

Om det er mange som kommer for overnatting (viktig at jeg får beskjed om dette) så tenker vi kanskje å lage en sosial bit med grilling eller noe på lørdagskvelden også.

Planen:
Kjøretur fra Notodden Torg kl 12:00 via Follsjø til Tinneoset (kort stopp for evt bilder) videre tilbake via Saulandstøtta til Heddal Stavkirke (kort stopp for evt bilder) og tilbake til Notodden Torg ca kl 14:00 for utstilling og mere bilder og kaffe osv.

Tenker dette kan bli en veldig fin helg og håper at mange fra alle kanter av landet har lyst til å gjøre dette til en flott avsluttning av sesongen.

Kjøretidseksempler til Notodden:
- Bergen 6,5t
- Haugesund 5,5t
- Stavanger 5,5t
- Trondheim 8,5t
- Ålesund 9t
- Mo i Rana 14t
- Kristiansand 4t
- Halden 3t
- Lillehammer 4t
- Oslo under 2t

Innspill og ønsker er bare å sende til meg.

Vh. Stein Susrud
email: stein@susrud.com
tlf 99310944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slik at Rally Telemark foregår samme helga på Notodden på Lørdagen og vi har fått til sammarbeid om treffhelgen, noe som gjør at det kan komme mange mennesker som vil se classiske BMW på søndag under nedpakkingen etter Rallyet.

https://www.facebook.com/rallytelemark2014#

http://www.rallytelemark.no/

Det vil også bli informert om Classic treffet i fra Rally Telemark sine infosider etterhvert.

Vidar Holum i fra ledelsen til Rally Telemark ønsker seg mange classiske BMW å kikke over på søndagen, og da spesiellt om det var noen av de som kjørte Historisk Racing som også kom.

Så nå er jo da spørsmålet om det er mange som tenkter at de kommer ??

Vh. Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Vil da melde at det er et sted mellom 20 til 25 biler som har meldt sin ankomst, noen har fortsatt værforbehold men jeg tror dette kan bli veldig bra =)

Oppmøtested:

Kartlink på google maps:

https://www.google.no/maps/place/Torvet+6,+3674+Notodden/@59.5616076,9.2579203,15z/data=!4m2!3m1!1s0x4640ca8780b9a7cb:0x22fb85dc15c84a2e?hl=en

Velkommen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får E34 slippe inn på klassik treffene? Da skulle jo jeg har vært med, har ventet på nettopp det :)

Japp, det ble bestemt på årsmøtet at kommende classicere skulle inngå i classic segmentet, og dermed kom e28, e30 og e34 med (regner med at e32 også da er med når jeg tenkter meg om)

Og ja du skulle ha vært der, men det er det mange andre som skulle også......  så til vår treffet 2015 er det bare og stille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, det ble bestemt på årsmøtet at kommende classicere skulle inngå i classic segmentet, og dermed kom e28, e30 og e34 med (regner med at e32 også da er med når jeg tenkter meg om)

Og ja du skulle ha vært der, men det er det mange andre som skulle også......  så til vår treffet 2015 er det bare og stille

Så bra, da er det bare å vente på mer informasjon om vårtreffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...