Espen Aass Skrevet August 4, 2014 Forfatter Skrevet August 4, 2014 Neste spørsmål er da.... Hvordan får jeg navigasjon til og virke på skjermen? Har satt i CD i navien bak, men får ikke noe på skjermen Fått alt annet til og virke med hjelp her på forumet. Det lyser i on lampen på navi boksen.
lagunilla Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Hva får du ikke på skjermen? Er det ikke dekning? Jeg måtte bytte GPS antenne engang da navien fant ikke min posisjon.
awt Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Ettersom du ikke har mulighet til å velge navigasjon i hovedmenyen er det stor fare for at navi-computeren er defekt (selv om den lyser). Se om du kan finne noen som har en tilsvarende som fungerer slik at du kan prøve en annen.
Espen Aass Skrevet August 4, 2014 Forfatter Skrevet August 4, 2014 Ettersom du ikke har mulighet til å velge navigasjon i hovedmenyen er det stor fare for at navi-computeren er defekt (selv om den lyser). Se om du kan finne noen som har en tilsvarende som fungerer slik at du kan prøve en annen. Finner ikke navigasjon i hovedmenyen nei. Regnet med at det var en feil ett sted, for har sittet og "knotet" over en time.... Men ikke så farlig, har jo NAF kartbok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå