ArildJr Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Kjøpte nylig en e60. Ene demperen er gåen tror jeg så tenkte å bytte ut med et halvbillig senkesett. Å bruke 10000+ anser jeg ikke som aktuelt så lurte på om noen vet om disse 3-5000 kroners coiloversetta som blir solgt rundt om er ok med tanke på komfort etc? Skal ikke senke den mye uansett. 20-:30mm eller så. Noen med forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Om du ikke har planer om å justere noe særlig på dette vil jeg heller anbefale å kjøpe vanlige dempere, og et enkelt senkesett fra f.eks. H&R. Dette vil være en mer holdbar løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Bare fjærene liksom? Mulig jeg kan vurdere det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Ja, det er det beste om du vil ha noe holdbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Ligger masse innlegg om dette, Search. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå