UFC Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Nå har jeg fått gjort litt mere med bilen. Bildene taler for seg selv...Dekslene rundt speila så litt slitte ut.Etter en liten runde med svart lakk så ser det mye bedre ut.Nytt luftfilter.Vindueviskere så også slitte ut.Etter en runde med svart lakk.Automatpedalen ble aldri byttet.Nå har jeg gjort det, kappet det perfekt til. Tattaaaa ser helt org ut.Også har jeg fått tatt motorrens innvendig og fått byttet olje (0w-40) + oljefilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Ser veldig bra ut dette Driver å tenker på innvendig motorens selv. Har du litt mer info. ang det? send gjerne pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Takk Egentlig veldig enkelt.Kan lage en liste punkt for punkt for måten jeg gjorde det på.1. Motoren må oppnå bruks temperatur.2. Tapp ut ca 1 liter av olja.3. Hell i QMI (motorrensemiddelet) gjennom peilepinnehullet mens motoren går på tomgang.4. La motoren gå på tomgang i ca 10-20 min.5. Tapp ut all oljen og gjør et helt vanlig oljeskift Håper det hjelper Reef89, HenrikSolberg og Enes Yakici reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Her bilen har havnet ja! følger med videre! Og vi liker at du dokumenterer alt med bilder!! Keep up The good work ^^, Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Lei av den allerede ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Her bilen har havnet ja! følger med videre! Og vi liker at du dokumenterer alt med bilder!! Keep up The good work ^^, Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, jeg fikk denne Kommer masse bilder når jeg får gjort noe mer Lei av den allerede ? Nei, absolutt ikke Jeg klarer bare ikke å bestemme meg. Har lyst å beholde denne, fikse den heftig opp. ESS, M-tech, eksos osv osv.. ELLER så har jeg lyst å kjøpe en e92 igjen å bygge denne om til m3 utseendemessig. (Eneste som stopper meg er at det må bli 320cd, litt feil for ''m3'' utsende syns jeg. Også veeldig kjedelig lyd kontra e46 330'en) Men tror jeg har bestemt meg nå, får jeg ingen seriøse bud så vil jeg beholde denne og fikse den opp. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Hva tenker dere om kroken? Bedre med eller uten? Har dessverre ikke noe bilder uten, men dere kan jo forestille dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Personlig så syns jeg det ser dumt ut på en vanlig bil Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Det synes ikke jeg. Ser litt rart ut, det kan jeg være enig i. Har vurdert å ta den av, så får se hva det blir til.Det panseret du har på bilen din, er det org m3 panser? passet det rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Jeg har org M3 panser ja, men det passer ikke rett på nei. Skjermene må lengre ut oppe og lengre inn nede og for og få nok justering så må hull i skjermene files ut. I tilleg så stemmer ikke formen av M3 panseret helt med vanlige Coupe skjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 Okei, var ikke like lett som jeg trudde. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 Hei.Lurte på om denne luftmassemåleren passer bilen min?Reg.NR: RH76010http://www.ebay.com/itm/LUFTMASSENMESSER-LMM-BMW-3-ER-E46-330-I-XI-CI-5-ER-E39-530-I-170-KW-231-PS-/371117608809?pt=DE_Autoteile&hash=item5668554f69&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Står jo 330i så da gjør den det, men hadde jeg vert deg så hadde jeg kjøpt en på old.koed.no, da får du orginal å ikke noe kina kopi som muligens ikke varer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 21, 2014 Forfatter Share Skrevet September 21, 2014 Har erfaring av at alt passer ikke. Selv om det står 330 feks.Men som du sier, bedre å kjøpe original. Skal sjekke på koed. Takk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Schmiedmann har en pakke med grenrør og sportscatter hvertfall, er ikke så dyrt heller. Den korte tida jeg hadde manuell i min hadde jeg GSP-SS4500 fra GS, sammen med ZHP (kort) girkule så var det perfekt høyde og lengre og var ikke hard og få i gir. angående den eksosen fra schmiedmann, så trur du ikke det blir litt mye lyd med det kittet, sound roar og bakpotte? eller burde jeg kanskje ha en potte mellom der? og de race katene, leverer de lavt nok utslipt at man kommer gjennom eu med de? ser foresten at man får kjøpt samme kittet Schmiedmann selger på ebay til halve prisen? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå