bmwpower86 Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 bør jeg fjærne den leppa er litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 M paralell 18 vet ikke om jeg liker dem sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 M paralell 18 vet ikke om jeg liker dem 20140824_111959.jpg20140824_111953.jpg hva synes dere er åpen for bytte forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Syns 18 er litt stort på e34 jeg:-p er de Oz cerces de andre du har? isåfall hadde jeg gått for de:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Syns 18 er litt stort på e34 jeg:-p er de Oz cerces de andre du har? isåfall hadde jeg gått for de:-) jepp er oz cerces trur jeg gjør det er glad i kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Om ikke kan du bytte cerces hjula i rondellene min:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Gått over 2 felger med litt autosol. her har dere før og etter bilde før etter aljorda reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Synes det ble bra med M-parallel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Ahh Oz cerces Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 hehehe usikker selv begge er jo fine hjul er det noen med tds her som gidder og ta bilder av vakum slanger fra innsug til map og de fra egr til den andre klatten. trur det er noe rart der med min bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 da er nye hjul bolter,radiator vifte og blende kit til egr bestildt har også fått tak i brukt ic da jeg fant 3 hull i min. har blendet egr med plåt bit så lenge.da den var i åpen posisjon hele tiden. det merket jeg godt mye bedre drag i bilen og motor går penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Da har jeg fått tatt av den leppa synes ikke den passet inn.har bare bilde av bil uten fanger nå men slenger det ut alltid morro med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Blir fin bil dette! Deilig med lyst interiør. (Bilder?) Jeg synes parallell felgene var finest Skal se etter den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Fikk egr blende kitt i posten her om dagen var egentlig veldig bra det oer forventning . Klarte og knekke ene skruen til egr men fikk heldigvis ordnet det Slenger ut ett bilde av bilen innvendig og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Skal ta en motor vask snart må bare få ting på stell oppi der byttet også ic i dag den gammle silte det vann ut av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå