Bollis69 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 For en stund siden begynte lampa for airbag å lyse på min 2001 e39 og jeg satte i en dummy for å få vekk lyset i lampa. Men den lyser likevel etter error reset. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre og hva kan feilen vere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Ja da var ikke feilen sensormatta i passasjer setet ditt. Må ta en diagnose. Hvor bor du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Eller du har kjøpt en av de som er av dårlig kvalitet, og potensielt livsfarlige.Søk på google, står mye om dårlig kvalitet på disse greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Jeg bor i Ørsta på Sunnmøre. Jeg kjøpte den dummyen på ebay for en billig peng. Jeg får opp en feilmelding på beltet.. Husker ikke hva som stod der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Beltestrmmer sikkert. Må skifte den da hjelper ikke dummy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Det er ledningsnettet som irrer på de bilene her. Bare ta "bypass" på kontakta. Ledningen er hvit. Hvis bilen din er facelift så er det oransje ledning/gul ledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå