tonymontana Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 har ein 99 mod e46 coupe,som de piper av hver gang jeg rygger,alle sensorene funker,var 2 som var gåen,men skiftet de 2..noen som har vert borti de probleme eller ?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Har du skiftet dem som var gåene så er problemet løst. Om det fortsatt piper, så er det flere som er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Eller du har kabelbrudd. (ikke uvanlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonymontana Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Alle funker,så kan ver kabelbrudd ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Og lese ut feilkoder er vel heller ikke så dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Ja det er jo egentlig det første man gjør før en demonterer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Hvis du har kjøpt uoriginale sensorer så er det et velkjent problem at slike fungerer dårlig på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Har 8 uorginale på min e39, har funket fint i snart 4 år.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Bestilt uorginale på Ebay ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Jepp, fra tyskland. Men for all del, det finst nok dårlige sensorer der også. Husker ikke eksakt hva jeg betalte men lurer på om det var runst 300,- nok pr stk. Fikk faktisk 2 i posten i går, fra england, dw kosta bare 150 NOK hver. En sensor forran som har begynt å tulle. Men til den prisen vs tid den har funka syns jeg er helt greit. Spent på de nye jeg nå har kjøpt.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonymontana Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Ja,ej kjøpte 2 stk uorginale frå ebay..når man sette den i revers så kjenner du på de at de funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Jepp, fra tyskland. Men for all del, det finst nok dårlige sensorer der også. Husker ikke eksakt hva jeg betalte men lurer på om det var runst 300,- nok pr stk. Fikk faktisk 2 i posten i går, fra england, dw kosta bare 150 NOK hver. En sensor forran som har begynt å tulle. Men til den prisen vs tid den har funka syns jeg er helt greit. Spent på de nye jeg nå har kjøpt.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Aha! Trur jeg skal bytte ut alle mine også! et par har begynt å kødde men veit ikke hvem av de, så like greit å bytte ut alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Jeg kjøpte fra UK nå, kosta 150,- stk. Står valeo på dem, kan jo ikke være SÅ dårlig da tror jeg.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LydMekk Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Fikk noen fra ebay tidligere. SER helt originale ut, funker som bare det. Ingen problemer her. Å betale 1000-1500,- for en sensor i Norge er idioti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Jeg kjøpte fra UK nå, kosta 150,- stk. Står valeo på dem, kan jo ikke være SÅ dårlig da tror jeg.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Pm meg link på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå