Skulebollen Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Hei, jeg har inntrykk av at det finnes ett hav av forskjellige lykter til e36. Tenker da originale lykter, da alt annet er uint. Noen som kan fortelle hvilke som er best osv.? Og har bilder av di forskjellige typene?Vet at man får noen med linser og noen uten. Synes selv det ser best ut med linser.Noen som heter noe med Zkw ? Også har man vel Bosch? Flere typer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Originale Bosch med linse er finest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Hva er forskjellen på Bosch og ZKW? Har lest at ZKW er penest Dette er Bosch? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50588474&searchclickthrough=true&searchQuery=bmw%20e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 På e36 finnes det 3 forskjellige type lykter; Bosch fra 1991-1995 ZKW fra 1995-1998 Hella kun på Compact Har hatt noen e36 oppigjennom og lander på at ZKW linselykter er det desidert peneste. Sjekk på Koed sine gamle sider over "nye lykter" for å få en bedre oversikt. Vet det var litt forskjell på ZKW lyktene også, fikk færre vannrette. "striper" i lykteglasse desto nyere bilen var. Jeg liker de stripene og syntes ZKW fra 96' er det peneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Ok, så zkw er det jeg vil ha da alså Er snakk om en 98 mod. lyktene skal på. Hvordan er det og fjerne lykteglasset og legge film på innerste linsen? Er det bare og klipse av glasset? Og hvor får man kjøpt mørke blinklys med God passform ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Glasset er enkelt og demontere på ZKW, som du selv sier bare og løsne noen klips. Kjøp heller LaminX og klistre på blinklysene, lett å montere og lett å dra av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Spurter på Koed og fikk beskjed om at det kun var linselykter opp til 94.. Så nå ble jeg usikker igjen Noen som har gode bilder av e36 uten linselykter.? Gjerne et VS bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå