Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går så merket jeg med min e39 at når jeg fikk sladd på den så kutter den med engang skjer ingenting selv om pedalen er i bånn. Er dette normalt eller?

Skrevet

trykk på asc knappen så slår du av antispinn og ett gult symbol dukker opp midt i instrumentpanelet ditt

Skrevet

mine har aldri køddet seg så lenge jeg trykker på knappen og lyset kommer opp..

gjelder e39 og e38

Skrevet

Hehe er det et "problem"???

Er vel ikkje normalt å brenne inn sidenlengs til nærmeste REMA1000 for å handle litt selv om bildet i hodet mitt ser veldig filmverdig ut.

Trykk ASC en gang så holder det men gleden blir kortvarig uten diffsperre. Du skal slite å få E39 å sladde som du antagelig ønsker såfremt du ikke har M5 på tørr/våt asfalt. Da må du opp i farlig fart hvis det er offentlig vei.  Den slipper for mye på innerste dekk. Men det funker greit om vinteren.

Har du DSC så holder du denne inne i ca. 4-5 sek så er alt av som de andre skriver. 

Skrevet

Hehe er det et "problem"???

Er vel ikkje normalt å brenne inn sidenlengs til nærmeste REMA1000 for å handle litt selv om bildet i hodet mitt ser veldig filmverdig ut.

Trykk ASC en gang så holder det men gleden blir kortvarig uten diffsperre. Du skal slite å få E39 å sladde som du antagelig ønsker såfremt du ikke har M5 på tørr/våt asfalt. Da må du opp i farlig fart hvis det er offentlig vei.  Den slipper for mye på innerste dekk. Men det funker greit om vinteren.

Har du DSC så holder du denne inne i ca. 4-5 sek så er alt av som de andre skriver. 

Tull og tøys, 525i eller større med manuell kasse er ingen problem å skrense litt med på asfalt. Trenger ikke så mye fart heller, er bare snakk om vektforflytning eller jalladekk så slipper de greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...