Mr Mykland Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 I går så merket jeg med min e39 at når jeg fikk sladd på den så kutter den med engang skjer ingenting selv om pedalen er i bånn. Er dette normalt eller?
D.Toft Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 trykk på asc knappen så slår du av antispinn og ett gult symbol dukker opp midt i instrumentpanelet ditt
Mr Mykland Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 Det har jeg gjort men det fortsetter bare
SweetBMW Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 Har du knapp som sier asc eller dsc? Dsc må du holde knapp inne i ti sek
Maxmek Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 Tror du må holde asc knappen inne I ca 5 sekunder for å slå av bade antispinn og skrens.
D.Toft Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 mine har aldri køddet seg så lenge jeg trykker på knappen og lyset kommer opp.. gjelder e39 og e38
SweetBMW Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 Tror du må holde asc knappen inne I ca 5 sekunder for å slå av bade antispinn og skrens. Ikke på asc. Kun dsc.
Mr Mykland Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 Har asc, får ut å prøve igjen med den av og se om problemet kommer da og
quandt1960 Skrevet August 25, 2014 Skrevet August 25, 2014 Hehe er det et "problem"??? Er vel ikkje normalt å brenne inn sidenlengs til nærmeste REMA1000 for å handle litt selv om bildet i hodet mitt ser veldig filmverdig ut. Trykk ASC en gang så holder det men gleden blir kortvarig uten diffsperre. Du skal slite å få E39 å sladde som du antagelig ønsker såfremt du ikke har M5 på tørr/våt asfalt. Da må du opp i farlig fart hvis det er offentlig vei. Den slipper for mye på innerste dekk. Men det funker greit om vinteren. Har du DSC så holder du denne inne i ca. 4-5 sek så er alt av som de andre skriver.
Kennethe34 Skrevet August 25, 2014 Skrevet August 25, 2014 Hehe er det et "problem"??? Er vel ikkje normalt å brenne inn sidenlengs til nærmeste REMA1000 for å handle litt selv om bildet i hodet mitt ser veldig filmverdig ut. Trykk ASC en gang så holder det men gleden blir kortvarig uten diffsperre. Du skal slite å få E39 å sladde som du antagelig ønsker såfremt du ikke har M5 på tørr/våt asfalt. Da må du opp i farlig fart hvis det er offentlig vei. Den slipper for mye på innerste dekk. Men det funker greit om vinteren. Har du DSC så holder du denne inne i ca. 4-5 sek så er alt av som de andre skriver. Tull og tøys, 525i eller større med manuell kasse er ingen problem å skrense litt med på asfalt. Trenger ikke så mye fart heller, er bare snakk om vektforflytning eller jalladekk så slipper de greit
Mr Mykland Skrevet August 26, 2014 Forfatter Skrevet August 26, 2014 Har en 520i automat som glepper på tørra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå