Clutch Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 da er den ny fangeren hos lakkereren for at det skal bli gjort ordentlig fikk tak i ny oransje blinklys som har blitt montert må si at det ble mye bedre noen bilder med klare blinklys og gulfilm på hovedlyktene og noen bilder med de nye blinklysa og uten gulfilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Gjorde seg! skal ikke ta av lyktesenkerene då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Gjorde seg! skal ikke ta av lyktesenkerene då? får nå se på det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ac schnitzer/ bbs rs felger og scorpion bakpotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 billigste scorpion potta ligger vel på ebay fra england http://www.ebay.com/itm/Performance-Sports-Stainless-Scorpion-Exhaust-BMW-325-328-E36-Half-System-STW-/190757760315?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c6a0c6d3b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 huff 3000.... så det ligger en til salgs i bergen for 1000kr, men han vil ikke sende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Ble tøft med oransje blinkers! Men det kameraet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Ble tøft med oransje blinkers! Men det kameraet ditt... jo takk kamera på telefon min er bare på 3 megapiksler.... kommer ikke til å kjøpe ny mobil med det første heller, da bilen kommer først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Skjønner virkelig ikke at folk synes det er finere med oransje blinkers på E36/46/39 Men hver sin smak.. Fin bil! Har du lappen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Skjønner virkelig ikke at folk synes det er finere med oransje blinkers på E36/46/39 Men hver sin smak.. Fin bil! Har du lappen enda? takk lappen har jeg fremdeles Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 skjønner ikke hva som er fint med oransje blikslys? oOskjønner ikke det jeg heller! men fy faen og fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 huff 3000.... så det ligger en til salgs i bergen for 1000kr, men han vil ikke sende.... jepp billigere en noen andre plasser ny bil jeg tru hvorfor i all verden ville han ikke sende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 19, 2014 Forfatter Share Skrevet September 19, 2014 jepp billigere en noen andre plasser ny bil jeg tru hvorfor i all verden ville han ikke sende?? aner ikke, stod det i annonsa at han ikke ville selge.... å kjøre til bergen for en bakpotte er noe jeg ikke gidder å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Nei er litt for langt for det gitt! Men herregud å idiotisk at han faen ikke kan sende? Er jo bare å ha litt boble plast rundt den og hiv den i ei eske og sende den vel? Ekke mye stress akkuratt? Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Nei er litt for langt for det gitt! Men herregud å idiotisk at han faen ikke kan sende? Er jo bare å ha litt boble plast rundt den og hiv den i ei eske og sende den vel? Ekke mye stress akkuratt? Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Haha ei lang eske isåfall så det går nok ikkje Men enig, er jo bare å slenge plast rundt å sende slik den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Joda men forde! Bare masse boblebadet så klister en lapp med adresse så erru ferdig! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå