Clutch Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 selge de tenker jeg Blir vel stance til våren tenker jeg Laaav med LTW vinge, bbs felger, få bytta til strake enderør og ikke ufyselig dtm stil. Håper på å bli med på noen treff i det kommende året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 tenkt på noen pris på felgene? er de skeive og hvordan er utseende på de? riper, kant kjørt osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 vet ikke hvor mye de er verdt er ikke skeive eller kast i de tre av de er litt kant kjørt , bakdekka er slitt GS Magnum 19", mener det er ET35 og 8.5" foran og 9.5" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 åja hadde håpa det var 18" og ikke kantkjørt skal ikke ha større en 18" på e46´n da får jeg den LAV! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Sett litt på E36'er med svart tak og syntes det er skikkelig tøft Kanskje foliering av taket til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Svart tak er "tumbs up" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Sort tak kler desse utrolig godt! Har sort tak på min, og en kompis hadde det på e36'en som han hadde! Begge brukte folie fra 3m Legger ved to bilder om det er greit:) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Sort tak kler desse utrolig godt! Har sort tak på min, og en kompis hadde det på e36'en som han hadde! Begge brukte folie fra 3m Legger ved to bilder om det er greit:) Sent from my iPhone using Tapatalk veldig pene biler hvor mye kosta det? finner ikke pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 veldig pene biler hvor mye kosta det? finner ikke pris Cirka 7-800 for folien, kjøpt på ebay:) Man bør vær minium 3 stk når man legger på...men jo flere jo bedre Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Cirka 7-800 for folien, kjøpt på ebay:) Man bør vær minium 3 stk når man legger på...men jo flere jo bedre Sent from my iPhone using Tapatalk Oki, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 skjer ikke mye for tida... kvitta meg med lyktesenkerene og lagt om til vinterhjul. Bakrutesenkeren skal av også. så var det det med felger da noen som har noen mening om hvordan 8.5" foran og 10.5" bak med innpress på 13 og 19 vil gå på E36. må vel spaces eller valses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Må ikke spaces et13 og 19 er mye ut i hjulbuen på e36 men camber og strekk må ihvertfall til prøvde 10" et15 ellns bak på min, måtte hatt 215 dekk og mye camber! Og sikkert valset litt.. Bilder av 10" et 15(?) med 225 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 svart tak er tøft så go for it! angående et 13/19 blir stikkende veldig mye på utsiden så da må du valse noe ekstremt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Fin bil du har! Av med oransje sideblinkere og på med blanke! Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt den mest mulig original utseende messig. Hold deg unna bøttestoler og rens heller setene du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Fin bil du har! Av med oransje sideblinkere og på med blanke! Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt den mest mulig original utseende messig. Hold deg unna bøttestoler og rens heller setene du har! takktakk beholder oransje blinkere bøttestolene har jeg solgt igjen blir rens av seter etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå